Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Jeg er (desværre)ikke lille, hvis det er mig, du hentyder til, men den eventuelt kommende storebror/søster er!

Hehe , hov det var os den kommende søster/bror jeg hentydet til

MEn for at du er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen der har erfaringer med den test?

Anmeld

16. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg har lige taget en test, fordi jeg har lidt på fornemmeren, at jeg er gravid. Stregen er meget svag, men jeg er ret sikker på, at stregen er der.

Nogen der har prøvet testen fra Clear Blue Digital og fået et svagt positivt resultat uden at være gravid? Jeg testede nemlig for en måneds tid siden med testene fra Matas, hvor der kom en svag hvidlig streg, men da var jeg ikke gravid.

Jeg har forsøgt at uploade nogle billeder, men mit møgkamera kan ikke zoome så langt ind, at man kan se den svage streg.

Gad vide om jeg er gravid?

Jeg synes godt jeg kan ane den utydelige streg. Tror måske du er gravid, hvis stregen er kommet inde for tid, men ville nok tage en ny test! 

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg synes godt jeg kan ane den utydelige streg. Tror måske du er gravid, hvis stregen er kommet inde for tid, men ville nok tage en ny test! 

Der står man skal kigge efter 2 minutter, og den er ugyldig efter 10 minutter. Jeg ved ikke helt præcist hvor hurtigt stregen kom, for jeg tog ikke tid, men det var i hvert fald inden for de 10 minutter - måske mellem 2 og 4 minutter, efter jeg tog testen...

Ææj, de næste par dage må gerne gå hurtigt, så jeg kan tage en ny test!

Anmeld

16. juli 2011

Muhmi

Jeg kan altså tydeligt se to streger... en lodret og en vandret

Tillykke

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg kan altså tydeligt se to streger... en lodret og en vandret

Tillykke

Ja, men der skal være et kryds i den til venstre - altså det er den lodrette, der mangler, som jeg ikke rigtig kan fange med kameraet...

Anmeld

16. juli 2011

Muhmi

nå.. ja så må jeg være svar skyldig desværre

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen med erfaringer med skyggestreger på denne test? Testen er en clear blue graviditetstest...

Jeg har lige linket til den her:

http://www.billige-teste.dk/clearblue_graviditetstest_2_stk_-p-50.html

Anmeld

16. juli 2011

komodo

Kan du ikke prøve at lave en ny, jeg synes også jeg kan se en svag lodret streg i ruden til venstre på et af billederne, men den er meget utydelig, prøv måske et andet mærke

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Årh, hvor er det altså bare træls! Det gør ikke noget, hvis jeg ikke er gravid endnu, men jeg ville egentlig også gerne være det - det passer nemlig rigtig godt med at gå direkte på barsel med den næste.

Jeg tog endnu en test imorges med samme resultat som den første Clear Blue test. Altså en svag lys streg, som jeg SÅ gerne vil vide, om det bare er en skyggestreg, eller det bare er fordi jeg ikke er ret langt henne.

Nu har jeg købt en Clear Blue Digital, som jeg vil prøve imorgen tidlig med morgenurin, så håber jeg den kan give mig svaret...den skulle kunne give svaret 4 dage før forventet mens, så den skulle jo kunne give svaret ret tidligt. Problemet er jo bare, at jeg ikke ved, hvornår jeg skal have mens, fordi jeg endnu ikke har haft det efter fødslen.

Grunden til at jeg måske tror jeg er gravid, er fordi jeg har lidt kvalme som minder om det jeg har haft tidligere, da jeg var gravid, men det kan jo lige så godt være indbildning!

Kryds fingre for mig imorgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.