Øv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Trinemusen

Kay skriver:

Ja tænker også at en gå tur.. så har jeg kalorier nok til lidt slik... (bruger madlog.dk og har kun 17 kalorier tilbage i dag..)

nogen der vil med ud og gå tur??

ej hvor pudsigt du lige nævnte madlog.dk

er ligeså lige faldet over den og tænkte bare ; YES genialt!! Der må jeg bare melde mig til når jeg er klar til at smide de ekstra kilo efter fødslen og amningen er overstået

Den er jo genial den side!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Kay

Trinemusen skriver:

ej hvor pudsigt du lige nævnte madlog.dk

er ligeså lige faldet over den og tænkte bare ; YES genialt!! Der må jeg bare melde mig til når jeg er klar til at smide de ekstra kilo efter fødslen og amningen er overstået

Den er jo genial den side!!

det er det

og vi har en baby.dk gruppe der inde hvor vi følger og stødter hinanden

Anmeld

16. juli 2011

Muffin_girl

Kay skriver:

Ja tænker også at en gå tur.. så har jeg kalorier nok til lidt slik... (bruger madlog.dk og har kun 17 kalorier tilbage i dag..)

nogen der vil med ud og gå tur??

Jeg gad godt med ud og gå en tur Ved nu ikke hvor du bor.. Men tror jeg smutter ned i byen efter noget god mad.. Og så hjem på sofaen og putter (kæresten er nemlig ikke hjemme)

Og så vil jeg ønske dig held og lykke .. 

Anmeld

16. juli 2011

Trinemusen

Kay skriver:

det er det

og vi har en baby.dk gruppe der inde hvor vi følger og stødter hinanden

Neeeej er det rigtigt?? Kan man bare blive medlem af den så??

For DET vil jeg virkelig gerne!!!

Anmeld

16. juli 2011

nattergalen

Hey Kay..

Vil lige sende dig et kaempe kram og som andre skriver herinde saa haaber jeg at det er aegget der er ved at saette sig fast..
Vi maa ses naar jeg kommer hjem, evt gaa en tur Kunne jeg ogsaa ha godt af, for har slet ikke tabt nogen kilo paa min rejse

Kaempe Thailands-knus herfra..

Anmeld

17. juli 2011

Kay

Trinemusen skriver:

Neeeej er det rigtigt?? Kan man bare blive medlem af den så??

For DET vil jeg virkelig gerne!!!

det kan du godt... jeg ved ikke om jeg kan invitere men vil gerne prøve... du kan bare sende mig en privat besked med dit madlog navn

Anmeld

17. juli 2011

Kay

AalborgPigen skriver:

Jeg gad godt med ud og gå en tur Ved nu ikke hvor du bor.. Men tror jeg smutter ned i byen efter noget god mad.. Og så hjem på sofaen og putter (kæresten er nemlig ikke hjemme)

Og så vil jeg ønske dig held og lykke .. 

tak jeg bor i kbh... og kom ud og gå med KaLee her inde fra det var super hygge og vi snakker om at gøre det igen... og så invitere alle her inde fra der gidder...

Anmeld

17. juli 2011

Kay

nattergalen skriver:

Hey Kay..

Vil lige sende dig et kaempe kram og som andre skriver herinde saa haaber jeg at det er aegget der er ved at saette sig fast..
Vi maa ses naar jeg kommer hjem, evt gaa en tur Kunne jeg ogsaa ha godt af, for har slet ikke tabt nogen kilo paa min rejse

Kaempe Thailands-knus herfra..

Ihh ja når du kommer hjem må vi ud og gå tur... savner dig sku in tailands nymfe... hihi...

er stoppet med at bløde igen... eller jeg har ik blødt siden i går ved middags tid... så det er vel værd at håbe på at det er det der æg...

Anmeld

17. juli 2011

Muffin_girl

Kay skriver:

tak jeg bor i kbh... og kom ud og gå med KaLee her inde fra det var super hygge og vi snakker om at gøre det igen... og så invitere alle her inde fra der gidder...

Puhh det er langt at gå fra Aalborg.. ØV BØV !!

Anmeld

18. juli 2011

Kay

AalborgPigen skriver:

Puhh det er langt at gå fra Aalborg.. ØV BØV !!

hihi... ja men så kan du jvt. invitere folk herinde fra (fra Aalborg) til at gå tur  Aalborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.