Øv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Happiness

Kay skriver:

se mit svar til happiness...

ved ikke om det kan være det... føler bare jeg kan mærke mens på vej...

skulle egentlig pakke flyttekasser nu... men sys bare ik jeg orker... ligger bare på sofaen og er ked

Jeg havde altså også menssmerter, men mens kom aldrig! Så har stadig et lille håb for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Trinemusen

hompibompi;-) skriver:

Sådan det er flot

Nej så ville jeg heller ikke sætte det over styr

Sejt!

I stedet for slik plejer jeg at lave en stor skål med skiveskåret frugt, melon,vindruer,æbler - hvad man nu er til.

et super godt alternativ til den søde tand uden at man "synder" helt vildt

Anmeld

15. juli 2011

Kay

Happiness skriver:

Jeg havde altså også menssmerter, men mens kom aldrig! Så har stadig et lille håb for dig!

tør ikke engang håbe på noget nu... tror bare jeg skal gå en tur så jeg ikke spiser noget...

Anmeld

15. juli 2011

Kay

Trinemusen skriver:

Sejt!

I stedet for slik plejer jeg at lave en stor skål med skiveskåret frugt, melon,vindruer,æbler - hvad man nu er til.

spiser meget frugt også istedet for guff... men det er bare ikke god trøstespisnings...

Anmeld

15. juli 2011

Kay

metski83 skriver:

Du skal i hvert fald lige have et her fra

Tak

Anmeld

15. juli 2011

Happiness

Kay skriver:

tør ikke engang håbe på noget nu... tror bare jeg skal gå en tur så jeg ikke spiser noget...

Rigtig god tur. Håber dog stadig for dig at det bare er ægget der har sat sig fast!

Anmeld

15. juli 2011

Trinemusen

Kay skriver:

spiser meget frugt også istedet for guff... men det er bare ikke god trøstespisnings...

Nej du har ret Man vil hellere have chokolade osv.

MEN evt gå en lang tur, så kan du godt tillade dig at smovse lidt uden den helt store dårlige samvittighed

Anmeld

15. juli 2011

Kay

Happiness skriver:

Rigtig god tur. Håber dog stadig for dig at det bare er ægget der har sat sig fast!

skal bare lige få mig selv til at lette røven fra sofaen... min krop ville uden tvivl havde godt af det...

Anmeld

15. juli 2011

Kay

Trinemusen skriver:

du har ret Man vil hellere have chokolade osv.

MEN evt gå en lang tur, så kan du godt tillade dig at smovse lidt uden den helt store dårlige samvittighed

Ja tænker også at en gå tur.. så har jeg kalorier nok til lidt slik... (bruger madlog.dk og har kun 17 kalorier tilbage i dag..)

nogen der vil med ud og gå tur??

Anmeld

16. juli 2011

hompibompi;-)

Trinemusen skriver:

Sejt!

Det kan jeg også godt finde på:-)

Men nu gik det lige ud over en stor pose chips og chokolade,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.