jeg er dælme dytme....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Mira0911

signe. skriver:

I UGE 30+0 IDAG!! det er heeeelt vildt, som tiden bare er fløjet afsted! Jeg mærker nu de almene graviditetsgener-og lykkeligheder, som jeg ikke fik lov at opleve med min forrige graviditet... jeg kan ikke tage strømper på, jeg kan ikke lakere mine tånegle, det er en KAMP at komme op fra sofaen, MEN han vokser inde i min mave og jeg kommer tættere og tættere på en normal graviditet, hvor vi kan få vores lillebror med hjem bare efter 1 døgn eller 3, og det jo lidt noget andet end 5 mdr

Jeg skal være ærlig og sige, jeg har det lidt mærkeligt med at gå og blive tyk, men det bunder nok i at jeg altså fik en dreng med hjem, UDEN at blive tyk eller få nogle graviditetsgener, sidste gang, så jeg skal lige vænne mig til at gå rundt med den her dunk og ligne en hval

Nu kan du snart se en ende på det.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

signe.

misspippi skriver:

Det skal lige siges at jeg havde forføjet blodtryk inden jeg blev gravid. Så vi var opmærksomme på det fra starten. Fik noget medicin som ikke virkede optimalt. Jeg fik simpelthen for mange bivirkninger af det. Men efter jeg kom over på det andet, har det kørt på skinner.

Mit blodtryk ligger gennemsnitligt på 140/90 og der må det gene ligge også gerne lidt højere.

Jeg mærker intet til det, altså blodtrykket. Har bare alm. graviditetsgener som man jo ofte har når man er kommet så langt.

I min første graviditet fik jeg også blodtrykssænkende fra uge 32 tror jeg det var. Det kunne holde blodtrykket nede til jeg blev sat igang i uge 37. Så det var jo heldigt nok

jeg har nemlig også haft forhøjet bt siden uge 14 med min førstefødte.. i onsdags fik han det ned på 130/90 men startede ud på 155/103, og da jeg røg afsted sidste gang og fik min søn, var det på 150/110...

Anmeld

15. juli 2011

signe.

Mira0911 skriver:

Nu kan du snart se en ende på det.... 

ja det bliver fantastisk at stå med en "rigtig" nyfødt i armene

Anmeld

15. juli 2011

signe.

MaybeBaby skriver:

Haha, men så er det, at du skal fortælle ham, at det altså ikke er din skyld. Det sker ofte, når man får vand i kroppen. Du er ikke alene krydser fingre for at der intet sker før om minimum 7 uger

tak, det er sødt af dig

Anmeld

15. juli 2011

Mira0911

signe. skriver:

ja det bliver fantastisk at stå med en "rigtig" nyfødt i armene

Ja det gør det virkelig... 

Anmeld

15. juli 2011

Clisolka

Hvor er det bare fantastisk! 

Jeg syntes lige du har fortalt, at du var gravid - jeg følger jo lidt med fra sidelinjen 

Anmeld

15. juli 2011

Muffin_girl

Tillykke med det  

Anmeld

15. juli 2011

Najsen86

signe. skriver:

I UGE 30+0 IDAG!! det er heeeelt vildt, som tiden bare er fløjet afsted! Jeg mærker nu de almene graviditetsgener-og lykkeligheder, som jeg ikke fik lov at opleve med min forrige graviditet... jeg kan ikke tage strømper på, jeg kan ikke lakere mine tånegle, det er en KAMP at komme op fra sofaen, MEN han vokser inde i min mave og jeg kommer tættere og tættere på en normal graviditet, hvor vi kan få vores lillebror med hjem bare efter 1 døgn eller 3, og det jo lidt noget andet end 5 mdr

Jeg skal være ærlig og sige, jeg har det lidt mærkeligt med at gå og blive tyk, men det bunder nok i at jeg altså fik en dreng med hjem, UDEN at blive tyk eller få nogle graviditetsgener, sidste gang, så jeg skal lige vænne mig til at gå rundt med den her dunk og ligne en hval

Hvor er det skønt at du er nået så langt

Anmeld

15. juli 2011

Davidsen87

Åh, hvor er det bare dejlige for dig/jer  Har i fundet et navn?

Anmeld

15. juli 2011

signe.

Davidsen87 skriver:

Åh, hvor er det bare dejlige for dig/jer  Har i fundet et navn?

nope ikke endnu... stadig dyb uenighed hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.