jeg er dælme dytme....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.889 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

signe.

I UGE 30+0 IDAG!! det er heeeelt vildt, som tiden bare er fløjet afsted! Jeg mærker nu de almene graviditetsgener-og lykkeligheder, som jeg ikke fik lov at opleve med min forrige graviditet... jeg kan ikke tage strømper på, jeg kan ikke lakere mine tånegle, det er en KAMP at komme op fra sofaen, MEN han vokser inde i min mave og jeg kommer tættere og tættere på en normal graviditet, hvor vi kan få vores lillebror med hjem bare efter 1 døgn eller 3, og det jo lidt noget andet end 5 mdr

Jeg skal være ærlig og sige, jeg har det lidt mærkeligt med at gå og blive tyk, men det bunder nok i at jeg altså fik en dreng med hjem, UDEN at blive tyk eller få nogle graviditetsgener, sidste gang, så jeg skal lige vænne mig til at gå rundt med den her dunk og ligne en hval

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

roenlund

Hvor er det dejligt for jer at alt går planmæssigt denne gang....

Anmeld

15. juli 2011

misspippi

Hvor er det da bare skønt for dig.

Jeg har fulgt med på sidelinien og kan da heller ikke forstå at du allerede er så langt.

Men jeg krydser hvad jeg kan , for at det bliver en fortsat dejlig graviditet og at lillebror får lov at blive i maven så længe som muligt.

Anmeld

15. juli 2011

2babygirls

signe. skriver:

I UGE 30+0 IDAG!! det er heeeelt vildt, som tiden bare er fløjet afsted! Jeg mærker nu de almene graviditetsgener-og lykkeligheder, som jeg ikke fik lov at opleve med min forrige graviditet... jeg kan ikke tage strømper på, jeg kan ikke lakere mine tånegle, det er en KAMP at komme op fra sofaen, MEN han vokser inde i min mave og jeg kommer tættere og tættere på en normal graviditet, hvor vi kan få vores lillebror med hjem bare efter 1 døgn eller 3, og det jo lidt noget andet end 5 mdr

Jeg skal være ærlig og sige, jeg har det lidt mærkeligt med at gå og blive tyk, men det bunder nok i at jeg altså fik en dreng med hjem, UDEN at blive tyk eller få nogle graviditetsgener, sidste gang, så jeg skal lige vænne mig til at gå rundt med den her dunk og ligne en hval

hahahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!!

dejligt du får en FLOT mave..... jeg venter stadig, you know!!!

Anmeld

15. juli 2011

signe.

roenlund skriver:

Hvor er det dejligt for jer at alt går planmæssigt denne gang....

tak, ja det helt fantastisk.. jeg har dog forhøjet BT og må absolut ikke lave noget anstrengende overhovedet, så helt normal  er den ikke, men bare han blive inde i hvert fald 7 uger endnu, så er jeg egentlig tilfreds

Anmeld

15. juli 2011

signe.

misspippi skriver:

Hvor er det da bare skønt for dig.

Jeg har fulgt med på sidelinien og kan da heller ikke forstå at du allerede er så langt.

Men jeg krydser hvad jeg kan , for at det bliver en fortsat dejlig graviditet og at lillebror får lov at blive i maven så længe som muligt.

hihi, nej det ikke til at fatte.. du behøver skam ikke stå i sidelinien

Anmeld

15. juli 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

hahahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!!

dejligt du får en FLOT mave..... jeg venter stadig, you know!!!

ÅRH, altså du er hurtig på aftrækkeren....!  så må jeg jo finbde på et eller andet, men det kommer ikke ud i debatten, billedet

Anmeld

15. juli 2011

misspippi

He he.... Jamen det lader jeg så være med

Jeg går ud fra at de holder godt øje med dig med blodtryk osv???

Jeg selv render til kontrol en gang om ugen for at få tjekket blodtryk, urin, og babys størrelse. Hun er meget lille.... Og så havde jeg svangerskabsforgiftning med de to første.... Dog ikke i så slem grad som dig.

Anmeld

15. juli 2011

2babygirls

signe. skriver:

ÅRH, altså du er hurtig på aftrækkeren....!  så må jeg jo finbde på et eller andet, men det kommer ikke ud i debatten, billedet

Ku' ikke lade hver !!!

Men ja, find du lige på noget!!!

Anmeld

15. juli 2011

Nessie

Tillykke med de 30 uger

Hvor er det skønt at du fylder lidt på maven nu, og har fået graviditetsgener. Helt fantastisk, lyder som om, du godt kunne gå tiden ud denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.