jeg er dælme dytme....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

signe.

misspippi skriver:

He he.... Jamen det lader jeg så være med

Jeg går ud fra at de holder godt øje med dig med blodtryk osv???

Jeg selv render til kontrol en gang om ugen for at få tjekket blodtryk, urin, og babys størrelse. Hun er meget lille.... Og så havde jeg svangerskabsforgiftning med de to første.... Dog ikke i så slem grad som dig.

jeps, jeg går til kontrol ved egen læge en gang om ugen, og bliver scannet 1 gang hver 3 uge.. jeg har nemlig også fået vand i kroppen, og mit blodtryk er ligeså stille begyndt at stige mere og mere, så jeg skal kontakte FG ved det mindste, hvis jeg bliver en smule utilpas eller noget.. men  er da sluppet indtil videre... Hvor "stor" er din i hvilken uge?  lillebror var 990 gram i uge 27+4, så han ligger også i den lave ende af kurven, men det var okay.. vi får nok en 3000 grams baby hvis jeg går til termin..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Ku' ikke lade hver !!!

Men ja, find du lige på noget!!!

hihi

Anmeld

15. juli 2011

signe.

Nessie skriver:

Tillykke med de 30 uger

Hvor er det skønt at du fylder lidt på maven nu, og har fået graviditetsgener. Helt fantastisk, lyder som om, du godt kunne gå tiden ud denne gang

ja, det er nu skønt og ja det er det vi satser på, eller i hvert fald uge 37.. selvom de har sagt de er tilfredse med uge 34, så vil jeg gerne prøve at være mor til en der ikke er for tidlig født hehe...

Anmeld

15. juli 2011

Nessie

signe. skriver:

ja, det er nu skønt og ja det er det vi satser på, eller i hvert fald uge 37.. selvom de har sagt de er tilfredse med uge 34, så vil jeg gerne prøve at være mor til en der ikke er for tidlig født hehe...

Det kan jeg godt forstå

for at han er én der gerne vil ligge lææænge inde i mors mave

Anmeld

15. juli 2011

misspippi

signe. skriver:

jeps, jeg går til kontrol ved egen læge en gang om ugen, og bliver scannet 1 gang hver 3 uge.. jeg har nemlig også fået vand i kroppen, og mit blodtryk er ligeså stille begyndt at stige mere og mere, så jeg skal kontakte FG ved det mindste, hvis jeg bliver en smule utilpas eller noget.. men  er da sluppet indtil videre... Hvor "stor" er din i hvilken uge?  lillebror var 990 gram i uge 27+4, så han ligger også i den lave ende af kurven, men det var okay.. vi får nok en 3000 grams baby hvis jeg går til termin..

Puha! Så må du hellere være ekstra opmærksom. Men håber da du kan gå til uge 37 eller længere, det vil da være bedst

Jamen sidst tøsen blev vækstscannet vejede hun ca. 1837 g. og der var jeg 34+2 Hun ligger ca. 24% under normalen.

Hun følger sin egen kurve helt perfekt og så længe hun gør det, vil de ikke gøre noget.

Mit blodtryk er jo også for højt, men jeg får blodtrykssænkende og det har stabiliseret mit blodtryk. Får du ikke noget???

Anmeld

15. juli 2011

signe.

misspippi skriver:

Puha! Så må du hellere være ekstra opmærksom. Men håber da du kan gå til uge 37 eller længere, det vil da være bedst

Jamen sidst tøsen blev vækstscannet vejede hun ca. 1837 g. og der var jeg 34+2 Hun ligger ca. 24% under normalen.

Hun følger sin egen kurve helt perfekt og så længe hun gør det, vil de ikke gøre noget.

Mit blodtryk er jo også for højt, men jeg får blodtrykssænkende og det har stabiliseret mit blodtryk. Får du ikke noget???

hvad er dit bt på? de vil gerne udskyde det så længe som muligt, med blodtryksnedsættende, fordi det indtil nu har ligget ganske pænt, men skal til scanning den 21, og så kan det nemt være de vurdere at det er tid til at få det stabiliseret med medicin,,,

Anmeld

15. juli 2011

MaybeBaby

signe. skriver:

I UGE 30+0 IDAG!! det er heeeelt vildt, som tiden bare er fløjet afsted! Jeg mærker nu de almene graviditetsgener-og lykkeligheder, som jeg ikke fik lov at opleve med min forrige graviditet... jeg kan ikke tage strømper på, jeg kan ikke lakere mine tånegle, det er en KAMP at komme op fra sofaen, MEN han vokser inde i min mave og jeg kommer tættere og tættere på en normal graviditet, hvor vi kan få vores lillebror med hjem bare efter 1 døgn eller 3, og det jo lidt noget andet end 5 mdr

Jeg skal være ærlig og sige, jeg har det lidt mærkeligt med at gå og blive tyk, men det bunder nok i at jeg altså fik en dreng med hjem, UDEN at blive tyk eller få nogle graviditetsgener, sidste gang, så jeg skal lige vænne mig til at gå rundt med den her dunk og ligne en hval

Velkommen til 10-uger-tilbage klubben! og ja, kender det så udmærket det med sofaen, tåneglelakring osv. men det er på alle måder fantastisk! Og så får man lige tjekket op på hvor skøn en mand, man har, når han uden at brokke sig lyner støvler af og på og samler ting op man taber /Mette 30+5

Anmeld

15. juli 2011

signe.

MaybeBaby skriver:

Velkommen til 10-uger-tilbage klubben! og ja, kender det så udmærket det med sofaen, tåneglelakring osv. men det er på alle måder fantastisk! Og så får man lige tjekket op på hvor skøn en mand, man har, når han uden at brokke sig lyner støvler af og på og samler ting op man taber /Mette 30+5

wehuuu, fantastisk klub! Hehe, ja selvom der tit medfølger et grynt, når han skal gøre det, haha.. men jeg er også lidt klodset og taber mange ting hihi..

Anmeld

15. juli 2011

MaybeBaby

signe. skriver:

wehuuu, fantastisk klub! Hehe, ja selvom der tit medfølger et grynt, når han skal gøre det, haha.. men jeg er også lidt klodset og taber mange ting hihi..

Haha, men så er det, at du skal fortælle ham, at det altså ikke er din skyld. Det sker ofte, når man får vand i kroppen. Du er ikke alene krydser fingre for at der intet sker før om minimum 7 uger

Anmeld

15. juli 2011

misspippi

signe. skriver:

hvad er dit bt på? de vil gerne udskyde det så længe som muligt, med blodtryksnedsættende, fordi det indtil nu har ligget ganske pænt, men skal til scanning den 21, og så kan det nemt være de vurdere at det er tid til at få det stabiliseret med medicin,,,

Det skal lige siges at jeg havde forføjet blodtryk inden jeg blev gravid. Så vi var opmærksomme på det fra starten. Fik noget medicin som ikke virkede optimalt. Jeg fik simpelthen for mange bivirkninger af det. Men efter jeg kom over på det andet, har det kørt på skinner.

Mit blodtryk ligger gennemsnitligt på 140/90 og der må det gene ligge også gerne lidt højere.

Jeg mærker intet til det, altså blodtrykket. Har bare alm. graviditetsgener som man jo ofte har når man er kommet så langt.

I min første graviditet fik jeg også blodtrykssænkende fra uge 32 tror jeg det var. Det kunne holde blodtrykket nede til jeg blev sat igang i uge 37. Så det var jo heldigt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.