Folsyre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

<3

Masig skriver:

Nåeh jamen jeg tog det skam heller ikke som en anklage overhovedet

Men jeg prøver at få tingene til at fungere og prøver på at få ham til at tale med mig om det, men det er bare umuligt.. Om det er fordi han også er skuffet ved jeg ikke, ellers er han måske bare ikke så interesseret mere.. Jeg ved det ikke, men det er bare rigtig dårlig timet.. Vi er ved at bygge nyt hus, er igang med PB, har fælles økonomi, hund og det hele.. Så det er bare noget rigtig rod.. Men tror også vi begge to er vildt stressede og i vildrede over alting lige pt....

Jeg synes faktisk ikke jeg mangler overskud... Ikke udover at jeg mangler lidt søvn fordi jeg skal tidligt op på arbejde og derfor ikke får så mange timer... Men ellers har jeg overskud nok synes jeg... de eneste problemer jeg har er det der med kvalme, svimmelhed og så alle mulige graviditetssymptomer på alle tidspunkter af cyklus. Ømme bryster, mens lignende smerter/stikken i underlivet... Og har nemlig længe undret mig over at jeg har det sådan og hvad det kunne skyldes for burde jo ikke være normalt at have det sådan det meste af tiden...

Det lyder da godt nok også som om I har sat jer hårdt! Måske for hårdt?

Men nogle mænd som du siger har bare ikke evnen til at tale om de slemme ting, de forsøger at tie dem ihjel...

Jeg håber som sagt at du/I finder ud af det sammen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Masig

mrs X skriver:

Det lyder da godt nok også som om I har sat jer hårdt! Måske for hårdt?

Men nogle mænd som du siger har bare ikke evnen til at tale om de slemme ting, de forsøger at tie dem ihjel...

Jeg håber som sagt at du/I finder ud af det sammen...

Narh huset er jo hans (altså det var hans grund før jeg mødte ham), så det skulle jo bygges alligevel uanset hvad... PB har vi talt om længe, skulle først igang her til sommer, men valgte at rykke det ½ år frem...

Fælles økonomien var vi nødt til for at holde styr på det hele med kommende hus, det vi har nu samt alle andre udgifter.. Ellers ville det gå helt galt...

Så ved ikke om vi har sat os for hårdt.. Det er vel meget normalt at man får hus, børn og fælles økonomi eller hvad???

Ja vi må jo tale om det og finde ud af hvad der skal ske...

Anmeld

14. juli 2011

Chalala85

mrs X skriver:

Er der nogen der har det på samme måde?

Siden jeg er begyndt på folsyre så har jeg haft kvalme, frosset, svimmel, træt og været så dårlig.

Nu fik jeg rådet at tage folsyren om aftenen. Og har haft det SÅ skønt hele dagen!

Men nu har jeg så "bare" reaktionen om aftenen... Puh jeg har det dårligt! Nogen der har haft lignende reaktioner?! jeg kan ikke rigtigt finde noget på nettet

Nøjes du ikke bare med din vitaminpille hvor der er folsyre i?! Jeg får det ikke efter jeg kun tager vitamin

Anmeld

14. juli 2011

<3

Chalala85 skriver:

Nøjes du ikke bare med din vitaminpille hvor der er folsyre i?! Jeg får det ikke efter jeg kun tager vitamin

Jeg har "bare" alm. vitaminpiller fra før... tror ikke der er folsyre i dem. Det sagde de i hvertfald på apoteket at der ikke var.

Anmeld

14. juli 2011

<3

Masig skriver:

Narh huset er jo hans (altså det var hans grund før jeg mødte ham), så det skulle jo bygges alligevel uanset hvad... PB har vi talt om længe, skulle først igang her til sommer, men valgte at rykke det ½ år frem...

Fælles økonomien var vi nødt til for at holde styr på det hele med kommende hus, det vi har nu samt alle andre udgifter.. Ellers ville det gå helt galt...

Så ved ikke om vi har sat os for hårdt.. Det er vel meget normalt at man får hus, børn og fælles økonomi eller hvad???

Ja vi må jo tale om det og finde ud af hvad der skal ske...

At bygge et hus OG starte PB OG alt det løse der opstår i et forhold?

Jo jeg synes det lyder hårdt... En stor ting ad gangen plejer jeg at sige

Anmeld

14. juli 2011

Masig

mrs X skriver:

At bygge et hus OG starte PB OG alt det løse der opstår i et forhold?

Jo jeg synes det lyder hårdt... En stor ting ad gangen plejer jeg at sige

Jo jo men vi bliver jo ikke yngre.. Så det skulle jo lissom snart være... Og huset skulle jo også gerne være på plads...

Men ja kan da godt være det er for voldsomt måske...

Anmeld

14. juli 2011

Masig

Masig skriver:

Jo jo men vi bliver jo ikke yngre.. Så det skulle jo lissom snart være... Og huset skulle jo også gerne være på plads...

Men ja kan da godt være det er for voldsomt måske...

UPDATE....

Nu har vi fået snakket om det og det var slet ikke så galt som jeg troede...

Det viste sig han bare var stresset og presset over husbyggeriet (han bygger jo selv) og synes han havde så mange beslutninger, så vi blev enige om at han skulle blive bedre til at fortælle mig om det når han var stresset, og så skulle jeg være bedre til at aflaste ham herhjemme sådan at han ikke behøvede lave så meget (ikke at han laver meget i forvejen, men det følte han) i de sidste par måneder her indtil huset er færdigt og vi er flyttet...

Puha blev sgu godt nok lidt bekymret for om han bare var ved at opgive det hele... Men PB er sat på standby indtil huset er færdigt, så vi ikke skal gå op i det samtidig med...

Synes bare lige jeg ville give en lille update omkring mit problem (som jeg jo - ligefrem som jeg er - rigtig lagde frem for fremmede mennesker hehe)

Anmeld

15. juli 2011

<3

Masig skriver:

UPDATE....

Nu har vi fået snakket om det og det var slet ikke så galt som jeg troede...

Det viste sig han bare var stresset og presset over husbyggeriet (han bygger jo selv) og synes han havde så mange beslutninger, så vi blev enige om at han skulle blive bedre til at fortælle mig om det når han var stresset, og så skulle jeg være bedre til at aflaste ham herhjemme sådan at han ikke behøvede lave så meget (ikke at han laver meget i forvejen, men det følte han) i de sidste par måneder her indtil huset er færdigt og vi er flyttet...

Puha blev sgu godt nok lidt bekymret for om han bare var ved at opgive det hele... Men PB er sat på standby indtil huset er færdigt, så vi ikke skal gå op i det samtidig med...

Synes bare lige jeg ville give en lille update omkring mit problem (som jeg jo - ligefrem som jeg er - rigtig lagde frem for fremmede mennesker hehe)

Sikken en dejlig opdatering! Altså ikke at han er stresset men at han bare er stresset modsat at han ikke vil dig.

Ja jeg tror det føles hårdere for dem der er ansvarlige for det. At han bygger huset at det undrer mig ikke.

Og dejligt han kunne sætte ord på hvad du kunne bidrage med. om det så er det samme som før eller lidt mere. Det er en klog mand du har dig der.

Og ja jeg kunne godt fornemme din nervøsitet omkring jeres forhold så det er da bare super at det var ydre faktorer Så er I to stadig intakte

Jamen så vil jeg ønske held og lykke med PB når I når dertil og indtil da knæk og bræk med huset!

Anmeld

15. juli 2011

Chalala85

mrs X skriver:

Jeg har "bare" alm. vitaminpiller fra før... tror ikke der er folsyre i dem. Det sagde de i hvertfald på apoteket at der ikke var.

Nåh okay, nej så er der ikke. Hvis det er så prøv gravitamin eller Matas egne vitaminer til gravide, der er også Folsyre i så undgår du at blive små dårlig

Anmeld

15. juli 2011

<3

Nåh okay, nej så er der ikke. Hvis det er så prøv gravitamin eller Matas egne vitaminer til gravide, der er også Folsyre i så undgår du at blive små dårlig

Nu bliver jeg ikke smådårlig men heldårlig og kan huske fra min graviditet fra før hvor jeg nemlig brugte Gravitamin mener jeg fra Apoteket at der var jeg faktisk syg igennem hele graviditeten. Så ved faktisk ikke helt hvad jeg skal gøre...!

Jeg tror jeg ender med at skulle have en snak med lægen...

Men tak for forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.