mrs X skriver:
Det er jeg ked af at høre. Hvad med at stoppe med de piller så du har noget mere overskud til jeres forhold og din kæreste?Det tror jeg jeg ville gøre. Jeg har i begge mine graviditeter først startet op på folsyre i uge 6 og hvis du har en dårlig reaktion på folsyren så kan det måske også afholde dig fra at blive gravid... Bare en tanke...
Jeg har selv tænkt at pillerne måske er grund til jeg ikke bliver gravid... Har hørt før at nogle blev det så snart de stoppede med pillerne....
Det er sgu ikke mig der ikke har overskud til kæresten.. Det er ham der ikke har overskud til mig... Han arbejder ret meget for tiden og er mere interesseret i at arbejde og se sport end at snakke med mig for tiden...
Ved ikke om det er alle vores problemer med PB eller om det er noget andet, men han vil ikke snakke om det... Så åbenbart bare hellere vente på det enten løser sig selv eller går helt galt...
Sådan er der jo desværre nogle mænd der er :-(
Men nok om det, jeg tror også jeg vil overveje at stoppe med pillerne. Jeg har dog ikke været syg siden jeg startede på dem, altså hverken sådan rigtig syg eller forkølet sm jeg plejer at blive 2-3 gange om året... Men har til gengæld alle de andre ting du nævner, men ved selvfølgelig ikke om det er pga dem...
Anmeld