Jeg bliver faktisk rigtig ked af det ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tina&Laura skriver:

https://www.baby.dk/debat/121019pi1/enlig-morfar/vi-flytter-fra-hinanden--hvad-skal-jeg-goere-nu.aspx

Jeg ser først dine indlæg nu, og jeg kan slet ikke forstå at folk kan tro, at du gør det for at malke systemet. Synes virkelig ikke der står noget som skulle få mig til at tænke sådan!

Jeg kan virkelig godt forstå at du ville være anonym til en start, og samtidig også er blevet rigtig såret over folks ideer omkring det. 

Det er en svær tid du går igennem, så selvfølgelig er du rundt på gulvet.

Synes det er sejt at i er flyttet hver til sit, og så ser tiden an. Det er klart det bedste for alle parter.

Knus, Kram og rigtig meget held og lykke herfra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Tina&Laura

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg ser først dine indlæg nu, og jeg kan slet ikke forstå at folk kan tro, at du gør det for at malke systemet. Synes virkelig ikke der står noget som skulle få mig til at tænke sådan!

Jeg kan virkelig godt forstå at du ville være anonym til en start, og samtidig også er blevet rigtig såret over folks ideer omkring det. 

Det er en svær tid du går igennem, så selvfølgelig er du rundt på gulvet.

Synes det er sejt at i er flyttet hver til sit, og så ser tiden an. Det er klart det bedste for alle parter.

Knus, Kram og rigtig meget held og lykke herfra. 

Årh, tak  ..

Dejligt at høre at det ikke kun er mig der stillede spørgsmålstegn ved folks ideer om at jeg ville udnytte de forskellige tilskud.

Anmeld

24. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tina&Laura skriver:

Årh, tak  ..

Dejligt at høre at det ikke kun er mig der stillede spørgsmålstegn ved folks ideer om at jeg ville udnytte de forskellige tilskud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.