Jeg bliver faktisk rigtig ked af det ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Chalala85

Tina&Daniel skriver:

Mange tak skal du have.

Du har ret, det er heller ikke fordi jeg sikkert er bedre selv - men det gjorde ondt og tænkte at jeg hellere ville have rent bord end at gå og have ondt i maven 

Jeg synes det flot du fortæller andre hvordan du føler, det kan også være andre måske tænker over det de skriver inden de sender det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Tina&Laura

Chalala85 skriver:

Jeg synes det flot du fortæller andre hvordan du føler, det kan også være andre måske tænker over det de skriver inden de sender det

Mange tak skal du have.
Det er dejligt med et skulderklap  

Anmeld

14. juli 2011

Emily2012<3

Tina&Daniel skriver:

Det skal nok gå ven.
Men rigtig mange tak - skal nok lige skrive eller ringe hvis der er noget. 

Godt smukke.. Du ved hvor jeg er.. 

Anmeld

14. juli 2011

Tina&Laura

BJNGJ. skriver:

Godt smukke.. Du ved hvor jeg er.. 

Det gør jeg, med hovedet i toilettet  !
Aj, sorry - kunne ikke lade være søde. 

Anmeld

14. juli 2011

Chalala85

Tina&Daniel skriver:

Mange tak skal du have.
Det er dejligt med et skulderklap  

Det er kun på sin plads her synes jeg

Anmeld

14. juli 2011

Nalle

Tina&Daniel skriver:

Det er også derfor at jeg opretter dén her tråd.

Det synes jeg også er godt gjort, at du vil undstrege at det ikke er derfor i flytter fra hinanden, for kan da huske du skrev for en måned eller to tiden at du ikke rigtigt havde følser for ham mere, og da i havde været lidt væk fra hinanden, så du bare rødt, derfor gav det mig et andet syn på sagen hvis du ikke havde været ano feks.

Anmeld

14. juli 2011

eElak

jeg synes der har været utroligt meget fokus på socialt bedrageri her på baby.dk i de sidste par måneder...

enten med folk som spørger om det er socialt bedrageri, folk der mener det, eller generelle debatter om det... 

Jeg kan godt huske at have set din tråd.. Mener også at jeg skrev.. ;-)

Problematikken er sådan set at din kæreste ikke skulle betale børnebidrag, men at du skulle have tingene fra det offentlige... Når man tænker på hvor meget fradrag de får, osv osv så er det ikke helt fair overfor samfundet..

Al respekt til at i prøver at få det til at fungere.. Men et godt råd - stop hellere imens legen er god.. Jeg kæmpede en lang brav kamp omkring følelserne for min søns far.. Believe me.... Men pga en masse ting, så måtte jeg smide håndklædet i ringen.. HVilket har været det bedste for os og vores søn... 

Jeg siger det kun i god mening det her - for det lyder som om at du har kæmpet for det... Så få hellere et liv op at fungere som deleforældre - med alt havd det tilhører.. samvær, børnebidrag osv osv.. måske finder i hinanden igen, måske ikke... 

Anmeld

14. juli 2011

Tina&Laura

KaLee skriver:

jeg synes der har været utroligt meget fokus på socialt bedrageri her på baby.dk i de sidste par måneder...

enten med folk som spørger om det er socialt bedrageri, folk der mener det, eller generelle debatter om det... 

Jeg kan godt huske at have set din tråd.. Mener også at jeg skrev.. ;-)

Problematikken er sådan set at din kæreste ikke skulle betale børnebidrag, men at du skulle have tingene fra det offentlige... Når man tænker på hvor meget fradrag de får, osv osv så er det ikke helt fair overfor samfundet..

Al respekt til at i prøver at få det til at fungere.. Men et godt råd - stop hellere imens legen er god.. Jeg kæmpede en lang brav kamp omkring følelserne for min søns far.. Believe me.... Men pga en masse ting, så måtte jeg smide håndklædet i ringen.. HVilket har været det bedste for os og vores søn... 

Jeg siger det kun i god mening det her - for det lyder som om at du har kæmpet for det... Så få hellere et liv op at fungere som deleforældre - med alt havd det tilhører.. samvær, børnebidrag osv osv.. måske finder i hinanden igen, måske ikke... 

Vi har sådan lidt en deadline - eller hvad man skal kalde det

Vi har sagt to måneder og hvis følelserne ikke kan afslemmes mellem os - ja så er flytningen helt permanent og så skal vi ikke finde sammen igen.
Det lyder jo lidt hårdt - for hvad hvis der går 2½ måned - men som du skriver, så har jeg kæmpen en brag kamp for det og jeg vil jo ikke slide mig selv mere end nødvendigt.

Med hensyn til børnepengene, så er vi blevet enige om at Daniel skal betale de penge - og så må han se om han skal have sig en mindre bil eller hvordan han vil få det til at løbe rundt.

Anmeld

14. juli 2011

eElak

Tina&Daniel skriver:

Vi har sådan lidt en deadline - eller hvad man skal kalde det

Vi har sagt to måneder og hvis følelserne ikke kan afslemmes mellem os - ja så er flytningen helt permanent og så skal vi ikke finde sammen igen.
Det lyder jo lidt hårdt - for hvad hvis der går 2½ måned - men som du skriver, så har jeg kæmpen en brag kamp for det og jeg vil jo ikke slide mig selv mere end nødvendigt.

Med hensyn til børnepengene, så er vi blevet enige om at Daniel skal betale de penge - og så må han se om han skal have sig en mindre bil eller hvordan han vil få det til at løbe rundt.

Godt at høre.. 

Både med forholdet og børnebidraget :-)

Jeg tilføjer lige en ting..
Da min søns far og jeg gik fra hinanden, havde vi første prioritet at han fik et sted at bo, så vi kunne få samarbejdet op og køre..

Han fik en lejlighed midlertidigt.. Som var dyr i husleje, så der valgte jeg simpelthen at sige at han ikke skulle betale børnebidrag imens han boede der...

Så det første halve år, der betalte ham ikke børnebidrag - netop fordi jeg prioriterede min søns behov for et godt samarbejde imellem os..

Men det øjeblik han flyttede over til sin nuværende lejlighed, så skulle jeg skam have børnebidrag... :-)

Så jeg kan godt forstå dine overvejelser..

Anmeld

17. juli 2011

mortilflere

Jeg har en netveninde der sammen med Exén har en dele bil , den der har børnene har bilen  

Og den skal altid afleveres fuld tanket  

Og sådan ville det oxo være her netop fordi vi har 4 børn , og hvem har råd til sådan en børnecontanier alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.