Gør vi det forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Mor-til-asta-09

FrøkenHedegaard skriver:

... Felix er 8 måneder, og vi er begyndt at køre ham ind, så kan kommer i seng kl. 20.

MEN MEN, jeg skal lige høre om vi gør noget forkert her:

Han får aftensmad mellem 18-18.30 også kommer han i bad, også hygges der lidt.. Så får han en natflaske ved 19.30-19.40 tiden..

Også sover han bare, MEN ved 2 tiden vågner han så igen og vil spise!!

Mit spørgsmål er så: Skal jeg bare putte ham ved 20 tiden, også vente på han nok vågner ved 22-23 tiden OGSÅ give ham flasken?

Hvad gør I andre, med børn på 8 måneder?

Krams Rikke

Jeg ville nok give ham en flaske inden i går i seng, også droppe flaske der kl. 19.30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Fru.Mäes <3

TUSIN TAK for alle de dejlige råd - magtede ikke lige at svare hver enkel af jer.. Men vil drøfte med kæresten når han kommer hjem, hvad han synes - for har hvert fald nogle gode råd nu..

TAKKER

Anmeld

14. juli 2011

2babygirls

... Felix er 8 måneder, og vi er begyndt at køre ham ind, så kan kommer i seng kl. 20.

MEN MEN, jeg skal lige høre om vi gør noget forkert her:

Han får aftensmad mellem 18-18.30 også kommer han i bad, også hygges der lidt.. Så får han en natflaske ved 19.30-19.40 tiden..

Også sover han bare, MEN ved 2 tiden vågner han så igen og vil spise!!

Mit spørgsmål er så: Skal jeg bare putte ham ved 20 tiden, også vente på han nok vågner ved 22-23 tiden OGSÅ give ham flasken?

Hvad gør I andre, med børn på 8 måneder?

Krams Rikke

Her spiser vi aftensmad kl 17:30/18 og så kommer hun i bad og i seng senest 19:30 og så sover hun hele natten.
Men hun droppede så også flasken da hun var 6 mdr (hun er 9 mdr nu) så vi har ikke flaske-problemet

Anmeld

14. juli 2011

Fru.Mäes <3

Tina&Martin skriver:

Her spiser vi aftensmad kl 17:30/18 og så kommer hun i bad og i seng senest 19:30 og så sover hun hele natten.
Men hun droppede så også flasken da hun var 6 mdr (hun er 9 mdr nu) så var har ikke flaske-problemet

SNYD du

Anmeld

14. juli 2011

2babygirls

FrøkenHedegaard skriver:

SNYD du

Det er vist mere snyd at jeg aldrig har ammet om natten Hun har altid sovet igennem. Men held og lykke. Ville også vække ved 22/23 tiden og tilbyde flasken. Det gjorde vi fra 4-6 mdrs alderen

Anmeld

14. juli 2011

Fru.Mäes <3

Tina&Martin skriver:

Det er vist mere snyd at jeg aldrig har ammet om natten Hun har altid sovet igennem. Men held og lykke. Ville også vække ved 22/23 tiden og tilbyde flasken. Det gjorde vi fra 4-6 mdrs alderen

SNYD igen

Tusidn tak for svaret, tror osse det er det vi vil gøre.. Han kan bare ikke undvære hans flaske om natten, vi har prøvede med vand og camille-the.. Men han vil have sin MÆLK!!

Vi må se hvad der sker

Anmeld

14. juli 2011

Sky

Jeg har spurgt om næsten det samme men ingen svar fået (??!!)så jeg låner lige din tråd

Vil lige spørge jer der snakker om den der kolde tyrker - har i så bare ladet jeres barn skrige og skrige og skrige indtil de er faldet om?... Vores datter SKRIGER nemlig hvis hun ikke får den flaske - vi har prøvet med vand og kamillethe...men NIX! - det er kun flasken der dur, og jeg kan altså ikke få mig selv til at lade hende græde mere end 10 min...

Sky

Anmeld

14. juli 2011

Fru.Mäes <3

Sky skriver:

Jeg har spurgt om næsten det samme men ingen svar fået

Du læser da bare lige med her, der er så mange gode og dejlige svar

Anmeld

14. juli 2011

raca

mines rytme så ca sådan her ud..

aftensmad kl 18..

intet bad da den ene bliver super frisk af det

kl 20 natamning..dvs jeg ammede dem i søvn

i seng

også en enkelt natamning et sted mellem 2 og 4.

god morgen amning kl 530

også morgenmad kl 7

Anmeld

14. juli 2011

Clisolka

Vi giver Isabella på 8 mrd. mad senest kl. 18 og 19.30 ligger hun i sin seng - hun får ikke en natflaske inden, og sover til omkring 7-8, hvor hun får sin havregrød 

Hun har haft sovet igennem siden dag 1, og da hun var 6 mrd. afviste hun natflasken 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.