Gør vi det forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.007 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Fru.Mäes <3

... Felix er 8 måneder, og vi er begyndt at køre ham ind, så kan kommer i seng kl. 20.

MEN MEN, jeg skal lige høre om vi gør noget forkert her:

Han får aftensmad mellem 18-18.30 også kommer han i bad, også hygges der lidt.. Så får han en natflaske ved 19.30-19.40 tiden..

Også sover han bare, MEN ved 2 tiden vågner han så igen og vil spise!!

Mit spørgsmål er så: Skal jeg bare putte ham ved 20 tiden, også vente på han nok vågner ved 22-23 tiden OGSÅ give ham flasken?

Hvad gør I andre, med børn på 8 måneder?

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

TwinsQ

Herhjemme for de aftensmadved 18 tiden og bliver puttet bagefter... Justin sover indtil næste morgen ved 6 tiden. Hvor Jason ikke kan undvære hans aften flaske mellem 22-23, hvor jeg er inde at vække ham. For ellers vågner han nemlig ved 2 tiden...

Så jeg ville give Felix en flaske der inden I går i seng

Anmeld

14. juli 2011

Fru.Mäes <3

TwinsQ skriver:

Herhjemme for de aftensmadved 18 tiden og bliver puttet bagefter... Justin sover indtil næste morgen ved 6 tiden. Hvor Jason ikke kan undvære hans aften flaske mellem 22-23, hvor jeg er inde at vække ham. For ellers vågner han nemlig ved 2 tiden...

Så jeg ville give Felix en flaske der inden I går i seng

KANON - jamen, det vil jeg prøve i aften så

Tusind tak

Anmeld

14. juli 2011

JacobsMoar

Jacob får aftensmad 17.30-18.00, og bliver puttet ca. Kl. 19.00.. Der får han sin natflaske, og får ikke mere at spise før han får havregrød næste morgen.. Vågner han om natten får han IKKE en flaske, han er gammel nok til at sove hele natten !!

Det kræver at man holder fast, i min verden burde Felix være gammel nok til at sove hele natten.. Prøv evt at tilbyde ham havregrød inden han bliver puttet, det mætter bedre, og hjalp her.. Efter en uges tid gik vi tilbage til flasken, så havde han nemlig lært at sove hele natten

Anmeld

14. juli 2011

roenlund

Vi stoppede med at give mad om natten da liam var ca. 6 mdr. Jeg fik at vide at der bør de kunne klare sig uden... det tog kun to dage så havde han forstået buskabet... vi stod så op med ham tidligt og gav morgenmad, men det var kun to ugers tid at det var rigtig tidligt nu for han ikke morgenmad før kl 7. han vågner stadig i løbet af natten men bliver ikke tilbudt andet end vand.

Anmeld

14. juli 2011

kamtok

Jakob får aftensmad, evt. bad/eller vaskes ren efter aftensmaden, og så nattøj og børstet tænder, godnatlæsning/hygge og godnat ved 20-tiden (når det ellers passer ham ), når kl. bliver omkring 22-23 tager jeg ham op og giver ham en flaske (mens han sover videre i mine arme) og så ind i seng igen, og så sover han til næste morgen.

Anmeld

14. juli 2011

LinLin

Adam har ikke fået mad om natten siden han var 4 mdr! - der sov han igennem...

Han får aftensmad ca kl 17.30 - og så en godnat flaske ca 19.45. Og så får han morgenmad omkring kl 6.

Jeg vil mene at et barn på otte mdr burde kunne klare sig en hel nat uden mad

Anmeld

14. juli 2011

SussieThyssen

FrøkenHedegaard skriver:

... Felix er 8 måneder, og vi er begyndt at køre ham ind, så kan kommer i seng kl. 20.

MEN MEN, jeg skal lige høre om vi gør noget forkert her:

Han får aftensmad mellem 18-18.30 også kommer han i bad, også hygges der lidt.. Så får han en natflaske ved 19.30-19.40 tiden..

Også sover han bare, MEN ved 2 tiden vågner han så igen og vil spise!!

Mit spørgsmål er så: Skal jeg bare putte ham ved 20 tiden, også vente på han nok vågner ved 22-23 tiden OGSÅ give ham flasken?

Hvad gør I andre, med børn på 8 måneder?

Krams Rikke

Tjaaa..mine fik altid mad senest kl 18-18:30.
Derefter i bad, det bliver de så dejligt søvnige af og så på hovedet i seng og de lå der senest kl 19 og sov lige til næste dag ved 6-7 tiden.
Hvis de vågnede i løbet af natten havde de en flaske kamillete, som de fik..ikke noget med natmælk som speeder stofskiftet op og skaber sultfornemmelser.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. juli 2011

cnmigo

Herhjemme gav vi Simon en "kold tyrker" da han var en 7måneders tid mht. det at spise om natten.

Før det fik han aftensmad ved 17:30tiden og puttet ved 18:30-19tiden hvor han også fik sin flaske.

Så vågnede han ved 02tiden og ville spise og så igen ved 6-7-8tiden hvor han stod op.

Vi besluttede at det måtte være nok med den natflaske, det var vist nærmere en vane, eftersom han vågnede PRÆCIS 02:00 +/- et par minutter. Desuden var han slet ikke sulten om morgenen så.

Så han blev "nægtet" mad på dette tidspunkt, puttet igen og igen. Og ja han blev da ret hidsig da han fandt ud af at vi mente det - men efter 2 dage holdt han op. Og så sov han fra 19tiden til 07tiden (y)

Anmeld

14. juli 2011

sarahb

Hej.

Her er der aftensmad 17,30-18 og så i seng kl 18,30-19. Han vil gerne ha en flaske omkring 23 tiden og sover så til 7,30 næste morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.