Jeg kaster op med vilje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Jeg bor i Nordjylland.

Jeg kan ikke huske hvor tidligt det startede. Men jeg kastede op til jeg næsten faldt om.

Det gør mig bare forvirret og vred, når jeg gør det igen.

du må gerne skrive til mig jeg har dog ik din form for spiseforstyrrelse men jeg har anoreksi... så jeg ved hvaddan meget af det forgår... jeg har haft mit siden jeg var 9 år...

og lige som dig holde mit også pause da jeg ventede mig... men det startede igen dagen efter fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

du må gerne skrive til mig jeg har dog ik din form for spiseforstyrrelse men jeg har anoreksi... så jeg ved hvaddan meget af det forgår... jeg har haft mit siden jeg var 9 år...

og lige som dig holde mit også pause da jeg ventede mig... men det startede igen dagen efter fødslen

Jeg er nok bare lidt bange ved at stå ved det stadigvæk

Anmeld

13. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg bor i Nordjylland.

Jeg kan ikke huske hvor tidligt det startede. Men jeg kastede op til jeg næsten faldt om.

Det gør mig bare forvirret og vred, når jeg gør det igen.

Du skal tænke på det som en parasit der har overtaget dit handlemønster. Det er altså ikke dig selv der gør det, men dit spiseforstyrrede selv. 

Du kan jo evt kontakte dem her:

http://www.auhrisskov.dk/afdelinger/behandlingsafdelinger/center+for+spiseforstyrrelser

og så forklare om dine symptomer og så høre om du er "kvalificeret" - men ud fra hvad du fortæller er du helt kvalificeret til at få hjælp

Grunden til det er så vigtigt at få hjælp fra andre er, at en af de ting man ofte har svært ved hvis man også får spiseforstyrrelse er, at man ikke kan bede om hjælp - føler ikke man er 'vigtig' nok ift andre til at få opmærksomheden og hjælpen

som sagt kan du bare skrive hvis du vil høre mere vil helst ikke udlægge hele min personlige oplevelse med det i åbent fora

Anmeld

13. juli 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Jeg er nok bare lidt bange ved at stå ved det stadigvæk

kender det godt... jeg ved jeg er syg... men jeg er et eller andet sted stadig ik enig i det når nogle siger det... så mit er lidt mærkeligt...

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

kender det godt... jeg ved jeg er syg... men jeg er et eller andet sted stadig ik enig i det når nogle siger det... så mit er lidt mærkeligt...

Jeg er bare rigtig flov

Anmeld

13. juli 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Jeg er bare rigtig flov

det forsår jeg godt... jeg vil påstå at din form for spiseforstyrelse også er værre end min... i kan ik bare skjule jeres...

men stol på mig der er ik noget og være flov over... DET ER IKKE DIN SKYLD...

men det er svært.... forhelvede hvor er det svært...

det vigtigste er at du får noget hjælp... det er ik noget du bare selv kan styre...

Anmeld

13. juli 2011

Muhmi

Giraffen skriver:

problemet med psykolog er at det ofte bliver rasende dyr og ikke er noget man ka kurere med en 5-10 sessioner, hvorimod der er centre lavet specielt til spiseforstyrrede som er helt gratis

Ikke hvis man får en henvisning af lægen... Så får man tilskud.

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ikke hvis man får en henvisning af lægen... Så får man tilskud.

Jeg har borderline, så jeg skal nok igang med noget speciel behandling, hvis jeg snakker med lægen

Anmeld

13. juli 2011

Giraffen

aya-zia skriver:

Jeg ved hvertfald af erfaring at man kun kan få det bedre af at få hjælp

Og ofte er det sværest når man er syg uden at vedkende sig det for så kan man enten rende rundt hele livet med en halv spiseforstyrrelse - eller være nede i det sorte hul i et par år og derefte leve resten af sit liv med selvværd og en stærk indre kerne der gør at man godt kan spise kage med god samvittighed

Anmeld

13. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg var syg nogen år før min graviditet. Men stoppede efter jeg blev gravid. Troede jeg kunne holde det, men nu gør jeg det igen.

Jamen hvad er der sket siden du er begyndt igen?

Nogle store forandringer du ikke kunne overskue?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.