Jeg kaster op med vilje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.438 visninger
30 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Anonym trådstarter

.. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal stoppe det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

En skal du have.

Det ville være at foretrække hvis man kunne svare anonymt.

Anmeld

13. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Du skal søge hjælp - NU

Hvis du har en go læge så bestil en tid - forklar om dine symptomer og kom i behandling inden det er for sent.

Det er en stor misforståelse at spiseforstyrrelse handler om opmærksomhed og forfængelighed - du kaster op som et symptom på noget andet - måske har du ikke styrken, selvværdet eller opbakningen til at løse noget andet du går at kæmper med, men det er uden tvivl noget du ikke kan løse selv.

læs evt her:

http://www.rm.dk/psykiatri+og+social/psykiatri/behandlingspsykiatri/buc/afsnit+g+center+for+spiseforstyrrelser/telefonr%C3%A5dgivningen+for+spiseforstyrrelser/patientinformation/hvad+er+en+spiseforstyrrelse-c7-/psykiske+symptomer+ved+bulimi

jeg synes det er en af de bedste beskrivelser på nettet - dem på netdoktoren osv er helt forskruede

Skiv evt pb hvis du gerne vil høre mere - erfaringer eller andet

Anmeld

13. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Skynd du dig ned til lægen.. Så vil du højst sansynligt blive henvist til en psykolog, det kunne du godt have brug for... Og hvorfor er du dog begyndt på sådan noget? Er der sket store forandringer i dit liv for nylig?

til dig

Anmeld

13. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Giraffen skriver:

Du skal søge hjælp - NU

Hvis du har en go læge så bestil en tid - forklar om dine symptomer og kom i behandling inden det er for sent.

Det er en stor misforståelse at spiseforstyrrelse handler om opmærksomhed og forfængelighed - du kaster op som et symptom på noget andet - måske har du ikke styrken, selvværdet eller opbakningen til at løse noget andet du går at kæmper med, men det er uden tvivl noget du ikke kan løse selv.

læs evt her:

http://www.rm.dk/psykiatri+og+social/psykiatri/behandlingspsykiatri/buc/afsnit+g+center+for+spiseforstyrrelser/telefonr%C3%A5dgivningen+for+spiseforstyrrelser/patientinformation/hvad+er+en+spiseforstyrrelse-c7-/psykiske+symptomer+ved+bulimi

jeg synes det er en af de bedste beskrivelser på nettet - dem på netdoktoren osv er helt forskruede

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

Du skal søge hjælp - NU

læs evt her:

Jeg har været spiseforstyrret før. I flere år før jeg blev gravid. Jeg stoppede under min graviditet.

Men nu er det kommet tilbage!

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Skynd du dig ned til lægen.. Så vil du højst sansynligt blive henvist til en psykolog, det kunne du godt have brug for... Og hvorfor er du dog begyndt på sådan noget? Er der sket store forandringer i dit liv for nylig?

til dig

Jeg var syg nogen år før min graviditet. Men stoppede efter jeg blev gravid. Troede jeg kunne holde det, men nu gør jeg det igen.

Anmeld

13. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg har været spiseforstyrret før. I flere år før jeg blev gravid. Jeg stoppede under min graviditet.

Men nu er det kommet tilbage!

Så er du ikke blevet "rigtig" rask - er du bevidst om hvilke årsager der ligger bag?

Problemet med spiseforstyrrelser er at man først starter på det af en helt anden årsag. Og derefter bliver man afhængig af selve ritualet omkring spiseforstyrrelsen.

Det svarer lidt til at få et alkohol-problem, men hvis problemerne opstår som fx 13-14 årig så tyr man til det man kender til - mad! 

Hvor bor du af henne i landet? For i østjylland har de nogle fantastiske programmer i Risskov (gratis)

Anmeld

13. juli 2011

Giraffen

Muhmi skriver:

til dig

problemet med psykolog er at det ofte bliver rasende dyr og ikke er noget man ka kurere med en 5-10 sessioner, hvorimod der er centre lavet specielt til spiseforstyrrede som er helt gratis

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

Så er du ikke blevet "rigtig" rask - er du bevidst om hvilke årsager der ligger bag?

Problemet med spiseforstyrrelser er at man først starter på det af en helt anden årsag. Og derefter bliver man afhængig af selve ritualet omkring spiseforstyrrelsen.

Det svarer lidt til at få et alkohol-problem, men hvis problemerne opstår som fx 13-14 årig så tyr man til det man kender til - mad! 

Hvor bor du af henne i landet? For i østjylland har de nogle fantastiske programmer i Risskov (gratis)

Jeg bor i Nordjylland.

Jeg kan ikke huske hvor tidligt det startede. Men jeg kastede op til jeg næsten faldt om.

Det gør mig bare forvirret og vred, når jeg gør det igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.