Louiiiise skriver:
Puha. Der satte du lige gang i hormonerne 
Jeg synes også selv jeg spiser sundt, masser af grønsager og fibre. Men alligevel tager jeg på
Jeg føler bare ikke jeg kan dyrke motion, igår løb jeg efter hunden og da jeg kom tilbage, havde jeg det mega skidt og fik mange smerter i maven. Men går en masse lange ture med hunden.
Tak for din søde kommentar, maven elsker maven og tænder åbenbart ligefrem på den. Hehe. Jeg var sikker på at han ikke ville føle tiltrukket af mig og synes jeg var blevet fedt og ulækker, men herhjemme er det omvendt. Han rør og rør ved min mave hele tiden
Så lidt skønt er der ved den 
Jeg ved også godt at jeg vil smide kiloerne igen, når jeg har født.
Ja og amme dem væk. Hehe..
Men tak for din søde besked, der kom lige en lile tåre eller to 
Åh nej, det var ikke meningen! Ville bare komme med et afbræk til alle de tråde man læser, om dem der slet ikke tager på i deres graviditeter.. Jeg fik det i hvert fald dårligere afat læse om dem.
Jeg har tænkt på det sådan her, hvis jeg spiser sundere, end jeg plejer, så ender jeg jo med at tage på, når jeg er færdig med at være gravid. Og det vil jeg ikke - der skal jeg være lille og lækker
Jeg er 170 høj, og vejer normalt 62-64, så er normalvægtig. Men bare ikke når jeg er gravid! Puha, som jeg tager på.
Men det bliver bedre. Jeg havde krise indtil maven blev stor nok, til at man tydeligt kunne se, at jeg var gravid. (Jeg synes dog lææænge at jeg bare så tyk ud - men alle kunne tydeligt se, at jeg var gravid)
Hvor dejligt, at manden er så glad for maven
Det er så skønt. Håber du hurtigt vænner dig til det - for det er godt nok træls at gå og føle sig tyk, og så endda få lidt dårlig samvittighed over, at man ikke bare er glad for sin voksende mave.