Puha er jeg bare den eneste :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Louiiiise

Hej tøser.

Jeg er i 14+4 og har taget 3 kilo på Jeg har det super svært med det, er jeg den eneste som har det sådan.

Synes det er hårdt ikke at kunne passe sit tøj og skal gå op i størrelse i tøj

Hvor meget havde i taget på da i var omkring uge 15? Har i gået mange str. op i tøj?

Knus Louise som synes hun er tyk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Tona

Louiiiise skriver:

Hej tøser.

Jeg er i 14+4 og har taget 3 kilo på Jeg har det super svært med det, er jeg den eneste som har det sådan.

Hvor meget havde i taget på da i var omkring uge 15? Har i gået mange str. op i tøj?

Da jeg var i uge 6 var min mave vokset så meget at jeg ikke kunne lyne mine cowboybukser mere og måtte købe et par jeans i 2 str større (og det gode ved det er så at dem kunne jeg bruge frem til uge 20 og passe igen 2 dage efter jeg havde født, så det er ikke helt spildt med det større tøj man køber som ikke er ventetøj for det er rart bagefter at have noget "normalt" tøj at få på).

I uge 10 blev der indkøbt ventetøj og det var nødvendigt, så da jeg var i uge 14 lignede jeg forlængst en spærreballon  

Jeg havde det svært med det da jeg begyndte at tage på ligesom dig og stod og tudede ovenpå vægten mens jeg lænede mig frem for at kunne se på de onde tal hen over maven  

Anmeld

13. juli 2011

banditten2011

Hej tøser.

jeg har heldighvis ikk taget på i nu og er 23 uger henne imorgen men vejer os omkring en små 15 kilo for meget i forvejen og går kun i leggins så det har ikk været det store problem med ikk at kunne passe tøjet..

men har det meget svært med at ska tage på og at maven vokser for har altid kæmpet med vægten så må bar huske at sige til mig selv at det ska den

Anmeld

13. juli 2011

Louiiiise

Jeg har også super svært omkring min vægt. Tabte mig 5 kilo inden jeg blev gravid og følte endelig jeg var tilfreds med min krop.

Men nu føler jeg mig tyk

Jeg tudede også helt vildt, da jeg havde taget det først kilo på Jeg ved jo godt inderst inde at jeg selvfølgelig ville tage på, når jeg blev gravid. Men...

Jeg synes også at min mave er kæmpe stori forhold til at jeg er en lille person på 159 høj og vejede 59 inden jeg blev gravid

Anmeld

13. juli 2011

princessnanna

jeg er 158 og vejede også 59 inden jeg blev gravid.

jeg er 39 uger henne idag og har i alt taget 26 kilo på i hele min graviditet , det meste er så vand i kroppen men bare du sørger for at spise sund og fiberrigt og får lidt motion så ender du nok ikke samme sted som mig , så bare du tænker over hvad du spiser og sørger for at få noget motion , så har du ihvertfald selv gjort noget for ikke at blive for stor og så er der ikke andet at gøre end at tage det som det kommer , du kan jo heldigvis altid få smidt kiloene igen når bebs er kommet til verden

Anmeld

16. juli 2011

OverTheRainbow

Louiiiise skriver:

Jeg har også super svært omkring min vægt. Tabte mig 5 kilo inden jeg blev gravid og følte endelig jeg var tilfreds med min krop.

Men nu føler jeg mig tyk

Jeg tudede også helt vildt, da jeg havde taget det først kilo på Jeg ved jo godt inderst inde at jeg selvfølgelig ville tage på, når jeg blev gravid. Men...

Jeg synes også at min mave er kæmpe stori forhold til at jeg er en lille person på 159 høj og vejede 59 inden jeg blev gravid

Årh jeg kender det...!

Tabte mig også 5 kg før jeg opdagede at jeg var gravid og sidder nu i uge 20 og har taget 6 kg på... HVOR kom de fra?!?

De første 4 kg kom meget hurtigt hos mig.. Faktisk også omkring de 14 uger. Jeg valgte ikke at gå på vægten i ren protest Jeg fokuserer bare på min mave og hvordan den vokser istedet, selvom det er svært at ignorere vægtens tal.. MEN det er jo bare tal! Selvfølgelig påvirker de ens humør og syn på sig selv desværre

Er sikker på du nok skal nå et punkt hvor det blir nemmere at acceptere en stigende vægt men sjovt er det altså ikke synes jeg.

Og tillykke med spiren, forresten

Anmeld

16. juli 2011

ChristinaB

Da jeg blev gravid vejede jeg 68 kg og var 165 cm høj. Lægen sagde at jeg var overvægtig og højest måtte tage 10 kg på igennem hele graviditeten. Derfor har jeg haft det enormt dårligt hver gang vægten er steget, men har spist som jeg plejer, og ikke tænkt ekstra over det.. Jeg er nu i uge 40 og har taget knap 6 kg på gennem hele graviditeten og kan stadig passe alt mit gamle tøj
Tror bare jeg har været heldig

Anmeld

16. juli 2011

MortilCilas

Louiiiise skriver:

Hej tøser.

Jeg var mellem 8 og 12 uger henne, da jeg ikke kunne klemme mig ned i nogle af mine bukser, og gik i slaskebulser gennem hele min graviditet, da jeg ikke ikke ville ofre så mange penge på graviditetstøj

Anmeld

16. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Louiiiise skriver:

Hej tøser.

Jeg har været gravid 4 gange dog mistet hver gang men de første 2 måneder tog jeg altså også 3-4 kilo på  

Anmeld

16. juli 2011

Levi&LilysMor

Min vægt var ikke steget på dette tidspunkt, men da jeg var til læge i uge 25 sagde den +3 kg og nu er jeg i uge 29/30 og der vil jeg gætte mig til at den er steget måske 1-2 kg... men det er ikke engang sikkert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.