Madam Blå skriver:
Jeg tog knapt 7 kilo på inden jeg rundede uge 12. Og jeg havde det så skidt med det! Jeg spiste så sundt og fedtfattigt, og turde ikke spise mig mæt. Jeg dyrkede en masse motion, men jeg tog bare på! Øv hvor jeg tudede over det. Så jeg ved, hvordan du har det. Men det bliver ikke bedre. Din mave bliver større og smukkere. Og det skal du nyde
Er helt sikker på, at du ser brandgodt ud som gravid 
Men ved du hvad - jeg er nu i uge 24 og har taget 10-12 kilo på. Jeg har taget en anelse på i hovedet og på lårene. Men sådan er det, at være gravid. Resten sidder på maven, barmen og som vand i kroppen.
Tag du det bare roligt - det er ganske normalt at tage på, når du ellers er normalvægtig. Hvis du var overvægtig, så var sagen jo en helt anden.
Og forresten - vi ammer det væk 
Fortsat god graviditet!
Puha. Der satte du lige gang i hormonerne 
Jeg synes også selv jeg spiser sundt, masser af grønsager og fibre. Men alligevel tager jeg på
Jeg føler bare ikke jeg kan dyrke motion, igår løb jeg efter hunden og da jeg kom tilbage, havde jeg det mega skidt og fik mange smerter i maven. Men går en masse lange ture med hunden.
Tak for din søde kommentar, maven elsker maven og tænder åbenbart ligefrem på den. Hehe. Jeg var sikker på at han ikke ville føle tiltrukket af mig og synes jeg var blevet fedt og ulækker, men herhjemme er det omvendt. Han rør og rør ved min mave hele tiden
Så lidt skønt er der ved den 
Jeg ved også godt at jeg vil smide kiloerne igen, når jeg har født.
Ja og amme dem væk. Hehe..
Men tak for din søde besked, der kom lige en lile tåre eller to 
Anmeld