Puha er jeg bare den eneste :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

cinderella

jeg er 9 uger henne, og har også taget ca 3 kg på. Jeg passer utrolig meget på hvad jeg spiser, og sørger for daglig motion, men vægten viser detsværre noget andet og jeg kan se at maven vokser. Jeg er spinkel af bygning 164 og vejer nu 58,5 men håber dog at vægten holder sig i ro inden længe!! Min mave som var flad før kan ikke kaldes for flad mere, og jeg har det virkelig skidt med det, men den skal jo vokse, selvo jeg dog håbede på at jeg var en af dem der kunne skjule graviditeten meget længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Louiiiise

Er glad for at høre at jeg ikke er den eneste som allerede har taget eller tog de første kilo på i gravidteten. Jeg ved jo godt at det sidder på maven. Min læge sagde også at det allerede var væske i kroppen

Smilo: Er nok nød til at gå i protest og lad vægten være. Så bare nyde min mave og ikke tænke på at jeg har taget på. For hver gang påvirker det humør og syn på mig selv desværre Ja jeg når nok et punkt, hvor jeg bedre kan acceptere det og bare se bort fra det.

Tak for dit søde svar Mange gange tak, vi glæder os rigtig meget

Anmeld

17. juli 2011

Louiiiise

Os tillykke med din dreng Som bliver et lille jule barn Skønt

Anmeld

17. juli 2011

Carl-Emil's mor

Louiiiise skriver:

Er glad for at høre at jeg ikke er den eneste som allerede har taget eller tog de første kilo på i gravidteten. Jeg ved jo godt at det sidder på maven. Min læge sagde også at det allerede var væske i kroppen

Smilo: Er nok nød til at gå i protest og lad vægten være. Så bare nyde min mave og ikke tænke på at jeg har taget på. For hver gang påvirker det humør og syn på mig selv desværre Ja jeg når nok et punkt, hvor jeg bedre kan acceptere det og bare se bort fra det.

Tak for dit søde svar Mange gange tak, vi glæder os rigtig meget

Mig "kender du" jo og jeg synes bare du skal nyde det... fordi min mave er der bare slet ikke  der sker intet overhovedet og ville elske at tage på og ikke kunne passe mine bukser men det kan jeg og det synes jeg absolut ikke er fedt  så jeg synes bare du skal nyde det 

Anmeld

17. juli 2011

Louiiiise

ChristinaB skriver:

Da jeg blev gravid vejede jeg 68 kg og var 165 cm høj. Lægen sagde at jeg var overvægtig og højest måtte tage 10 kg på igennem hele graviditeten. Derfor har jeg haft det enormt dårligt hver gang vægten er steget, men har spist som jeg plejer, og ikke tænkt ekstra over det.. Jeg er nu i uge 40 og har taget knap 6 kg på gennem hele graviditeten og kan stadig passe alt mit gamle tøj
Tror bare jeg har været heldig

Hold da op, det var ikke meget du har taget på Synes da ikke du er overvægtig, det forstår jeg ikke.

Men så kan jeg godt forstår at du har tænkt ekstra meget over din vægt, når lægen har sagt sådan Jeg kan intet passe af mit gamle tøj, alt strammer og jeg er kun 16+1 idag

Anmeld

17. juli 2011

Louiiiise

Cilas skriver:

Jeg var mellem 8 og 12 uger henne, da jeg ikke kunne klemme mig ned i nogle af mine bukser, og gik i slaskebulser gennem hele min graviditet, da jeg ikke ikke ville ofre så mange penge på graviditetstøj

Jeg kunne godt klemme mig ned i mine bukser på det tidspunkt, men synes alt stremmede fordi jeg var såå oppustet

Anmeld

17. juli 2011

Madam Blå

Louiiiise skriver:

Hej tøser.

Jeg er i 14+4 og har taget 3 kilo på Jeg har det super svært med det, er jeg den eneste som har det sådan.

Synes det er hårdt ikke at kunne passe sit tøj og skal gå op i størrelse i tøj

Hvor meget havde i taget på da i var omkring uge 15? Har i gået mange str. op i tøj?

Knus Louise som synes hun er tyk

Jeg tog knapt 7 kilo på inden jeg rundede uge 12. Og jeg havde det så skidt med det! Jeg spiste så sundt og fedtfattigt, og turde ikke spise mig mæt. Jeg dyrkede en masse motion, men jeg tog bare på! Øv hvor jeg tudede over det. Så jeg ved, hvordan du har det. Men det bliver ikke bedre. Din mave bliver større og smukkere. Og det skal du nyde Er helt sikker på, at du ser brandgodt ud som gravid

Men ved du hvad - jeg er nu i uge 24 og har taget 10-12 kilo på. Jeg har taget en anelse på i hovedet og på lårene. Men sådan er det, at være gravid. Resten sidder på maven, barmen og som vand i kroppen.

Tag du det bare roligt - det er ganske normalt at tage på, når du ellers er normalvægtig. Hvis du var overvægtig, så var sagen jo en helt anden.

Og forresten - vi ammer det væk

Fortsat god graviditet!

Anmeld

17. juli 2011

Louiiiise

WishForaMiracle skriver:

Jeg har været gravid 4 gange dog mistet hver gang men de første 2 måneder tog jeg altså også 3-4 kilo på  

Åh. sidder helt her og får ondt i maven på vegne af dig. Jeg synes nogen gange livet er sååå uretfærdig. Mange af os blev gravid i første forsøg og andre skal bare kæmpe og kæmpe.

Tænkt på dig, men opgiv aldrig håbet om en lille baby. Min gamle kollega blev først gravid efter 5 år, men det skal nok lykkes også for dig

Anmeld

17. juli 2011

Jemion

Jeg tabte mig 10 kg inden jeg blev gravid og jeg havde det også super svært ved at acceptere at jeg tog på.

Da jeg var 9 uger henne havde jeg taget 3 kg på

Da jeg var 26 uger henne havde jeg taget 14 kg på

Men til gengæld er der kun kommet 1 kg mere på så idag hvor jeg er 34 uger henne har jeg ialt taget 15 kg på Så det kan sagtens gå lidt i stå igen Nogen tager hurtigt på i starten og så tager de ikke så meget på til slut og hos andre er det omvendt

Anmeld

17. juli 2011

Louiiiise

Madam Blå skriver:

Jeg tog knapt 7 kilo på inden jeg rundede uge 12. Og jeg havde det så skidt med det! Jeg spiste så sundt og fedtfattigt, og turde ikke spise mig mæt. Jeg dyrkede en masse motion, men jeg tog bare på! Øv hvor jeg tudede over det. Så jeg ved, hvordan du har det. Men det bliver ikke bedre. Din mave bliver større og smukkere. Og det skal du nyde Er helt sikker på, at du ser brandgodt ud som gravid

Men ved du hvad - jeg er nu i uge 24 og har taget 10-12 kilo på. Jeg har taget en anelse på i hovedet og på lårene. Men sådan er det, at være gravid. Resten sidder på maven, barmen og som vand i kroppen.

Tag du det bare roligt - det er ganske normalt at tage på, når du ellers er normalvægtig. Hvis du var overvægtig, så var sagen jo en helt anden.

Og forresten - vi ammer det væk

Fortsat god graviditet!

Puha. Der satte du lige gang i hormonerne

Jeg synes også selv jeg spiser sundt, masser af grønsager og fibre. Men alligevel tager jeg på Jeg føler bare ikke jeg kan dyrke motion, igår løb jeg efter hunden og da jeg kom tilbage, havde jeg det mega skidt og fik mange smerter i maven. Men går en masse lange ture med hunden.

Tak for din søde kommentar, maven elsker maven og tænder åbenbart ligefrem på den. Hehe. Jeg var sikker på at han ikke ville føle tiltrukket af mig og synes jeg var blevet fedt og ulækker, men herhjemme er det omvendt. Han rør og rør ved min mave hele tiden Så lidt skønt er der ved den

Jeg ved også godt at jeg vil smide kiloerne igen, når jeg har født.

Ja og amme dem væk. Hehe..

Men tak for din søde besked, der kom lige en lile tåre eller to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.