Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lisbeth1985 skriver:Hi hi:-) Det er altså sjovt! Velkommen tilbage:-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stjernestoev skriver: Baby, I'm back.. Jeg må ærligt indrømme, at jeg er tilbage igen efter halvanden dag uden baby.dk?! en anelse pinligt hvis jeg selv skal sige det. Jeg har haft brug for luft, og det fik jeg. Men nu har jeg altså savnet det her sted liiiige rigeligt. En anden gang må jeg lige lære at slå koldt vand i blodet, og vente med at oprette en farvel tråd. Men på den anden side kunne jeg jo ikke vide, at jeg vil komme til at savne det SÅ meget. Men jeg er klar til at hjælpe med at få det positive baby.dk op igen.
Baby, I'm back.. Jeg må ærligt indrømme, at jeg er tilbage igen efter halvanden dag uden baby.dk?! en anelse pinligt hvis jeg selv skal sige det. Jeg har haft brug for luft, og det fik jeg. Men nu har jeg altså savnet det her sted liiiige rigeligt. En anden gang må jeg lige lære at slå koldt vand i blodet, og vente med at oprette en farvel tråd. Men på den anden side kunne jeg jo ikke vide, at jeg vil komme til at savne det SÅ meget. Men jeg er klar til at hjælpe med at få det positive baby.dk op igen.
skønt med et comeback....
Synes det er trist at folk forsvinder, så dejligt at du dukker op igen så hurtigt....
Mathias Villads skriver: skønt med et comeback.... Synes det er trist at folk forsvinder, så dejligt at du dukker op igen så hurtigt....
Velkommen tilbagen
Hihi, velkommen tilbage Skønt, at du ombestemte dig! Det er der også plads til herinde...
Lisbeth85 skriver: Velkommen tilbagen
Ranarupta skriver: Hihi, velkommen tilbage Skønt, at du ombestemte dig! Det er der også plads til herinde...
jeg er afhængig af baby.dk
Velkommen tilbage....
Kender godt til det at have lyst til at smutte fra det hele heerinde, men man kan ligeså godt blive og "kæmpe" for man kan alligevel ikke undvære siden....
Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128