Man har et standpunkt til man tager et nyt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.457 visninger
69 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Stjernestoev

Baby, I'm back..

Jeg må ærligt indrømme, at jeg er tilbage igen efter halvanden dag uden baby.dk?! en anelse pinligt hvis jeg selv skal sige det. Jeg har haft brug for luft, og det fik jeg. Men nu har jeg altså savnet det her sted liiiige rigeligt.

En anden gang må jeg lige lære at slå koldt vand i blodet, og vente med at oprette en farvel tråd. Men på den anden side kunne jeg jo ikke vide, at jeg vil komme til at savne det SÅ meget.

Men jeg er klar til at hjælpe med at få det positive baby.dk op igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Frk Mig

Stjernestoev skriver:

Baby, I'm back..

Jeg må ærligt indrømme, at jeg er tilbage igen efter halvanden dag uden baby.dk?! en anelse pinligt hvis jeg selv skal sige det. Jeg har haft brug for luft, og det fik jeg. Men nu har jeg altså savnet det her sted liiiige rigeligt.

En anden gang må jeg lige lære at slå koldt vand i blodet, og vente med at oprette en farvel tråd. Men på den anden side kunne jeg jo ikke vide, at jeg vil komme til at savne det SÅ meget.

Velkommen tilbage  Jeg havde os slettet min profil ... men efter 28 timer uden baby.dk måtte jeg oprette en ny .. hehe 

Anmeld

13. juli 2011

Stjernestoev

Frk Mig skriver:

Velkommen tilbage  Jeg havde os slettet min profil ... men efter 28 timer uden baby.dk måtte jeg oprette en ny .. hehe 

Mange tak, og velkommen tilbage til dig også!

Jeg må indrømme at jeg er en smule flov. Haha!

Anmeld

13. juli 2011

B&J

Velkomme tilbage

Anmeld

13. juli 2011

Stjernestoev

B&J skriver:

Velkomme tilbage

Mange tusind tak.

Anmeld

13. juli 2011

Frk Mig

Stjernestoev skriver:

Mange tak, og velkommen tilbage til dig også!

Jeg må indrømme at jeg er en smule flov. Haha!

Hehe .. Mange tak ..  Det skal du ikk være .. Det er godt man er glad for en side ..

Anmeld

13. juli 2011

Stjernestoev

Frk Mig skriver:

Hehe .. Mange tak ..  Det skal du ikk være .. Det er godt man er glad for en side ..

Det har du ret i, tak.

Anmeld

13. juli 2011

Clisolka

Stjernestoev skriver:

Baby, I'm back..

Velkommen tilbage 

Anmeld

13. juli 2011

musse1

Stjernestoev skriver:

Baby, I'm back..

velkommen tilbage til siden, hvor er det godt du kommer tilbage, dejligt at se dig her inde igen 

Anmeld

13. juli 2011

Laulund87

Hehe velkommen tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.