Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tabra skriver: Ja det er skrækkeligt... Plejer ikke at være på comp. hver dag, meeen så starter man op på pb og finder siden her og vupti....
Ja det er skrækkeligt...
Plejer ikke at være på comp. hver dag, meeen så starter man op på pb og finder siden her og vupti....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stjernestoev skriver: Jeg har ikke engang nogen børn eller kæreste synes bare det er hyggeligt herinde.
Jeg har ikke engang nogen børn eller kæreste synes bare det er hyggeligt herinde.
Det er det bestemt også
Stjernestoev skriver: Mange tak! Dejligt at få sådan en besked fra dig!
Mange tak! Dejligt at få sådan en besked fra dig!
smiler du har nok taget den anden indlæg alt for tungt
A. skriver: smiler du har nok taget den anden indlæg alt for tungt
Stjernestoev skriver: Baby, I'm back.. Jeg må ærligt indrømme, at jeg er tilbage igen efter halvanden dag uden baby.dk?! en anelse pinligt hvis jeg selv skal sige det. Jeg har haft brug for luft, og det fik jeg. Men nu har jeg altså savnet det her sted liiiige rigeligt. En anden gang må jeg lige lære at slå koldt vand i blodet, og vente med at oprette en farvel tråd. Men på den anden side kunne jeg jo ikke vide, at jeg vil komme til at savne det SÅ meget. Men jeg er klar til at hjælpe med at få det positive baby.dk op igen.
Baby, I'm back.. Jeg må ærligt indrømme, at jeg er tilbage igen efter halvanden dag uden baby.dk?! en anelse pinligt hvis jeg selv skal sige det. Jeg har haft brug for luft, og det fik jeg. Men nu har jeg altså savnet det her sted liiiige rigeligt. En anden gang må jeg lige lære at slå koldt vand i blodet, og vente med at oprette en farvel tråd. Men på den anden side kunne jeg jo ikke vide, at jeg vil komme til at savne det SÅ meget. Men jeg er klar til at hjælpe med at få det positive baby.dk op igen.
Frk-Lotusblomst skriver:HAHAHAHAHAHAHA . - Dagens humorisktiske trås. Men på den fede måde. For at du allerede er tilbage. Og velkommen, igen.
Stjernestoev skriver: Hahahaha. du skal ikke grine!! Prøv at slet din profil, og se hvor lang tid du kan undvære det
Hahahaha. du skal ikke grine!! Prøv at slet din profil, og se hvor lang tid du kan undvære det
Frk-Lotusblomst skriver:Lige af den grund sletter jeg den aldrig. For der går ikke mere end 5 min så savner jeg det. HAHAHAHAHAHA
isabellamor skriver: det har jeg en venninde der har.. så hun spiser kun kylling og fisk af kød, og grønt.. der er mange ting hun ikke kan tåle pga det.. og så har hun problemer med dirré og den slags.. det må være SKIDE hårdt at leve med...
det har jeg en venninde der har.. så hun spiser kun kylling og fisk af kød, og grønt.. der er mange ting hun ikke kan tåle pga det..
og så har hun problemer med dirré og den slags.. det må være SKIDE hårdt at leve med...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128