Om dagen = sove - om aften = ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Nadia&Daniel

Puslingen skriver:

Det hjælper forresren ogs. Nogen gange på Charlie til sove tid, at nusse ham på ryggen eller i håret, det gør han slapper af i stedet for at kæmpe imod.
Og så har han et dynbetræk han ligger og holder om og piller lidt ved, mens han falder i søvn. Det dufter af mig.
Måske noget af det kan bruges

Vil prøve det med dynebetrækket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

2721

Nadia&Daniel skriver:

Vil prøve det med dynebetrækket

Håber det kan hjælpe lidt

Anmeld

13. juli 2011

Tulle28

min tanke, er lidt at der skal ligges en lur mere ind, syntes der er en meget lang vågen periode for hende når hun senest sover til kl 14. Har i overvejet at hun er overtræt allerede inden sengetid?
Charlie er heller ikke udstyret med et sovehjerte og hvis han samtidig er overtræt kan han slet ikke finde ro

Bare en tanke herfra

Præcis min tanke

EDIT: Kan du ikke prøve at putte hende lidt tidligere eller give hende en time mellem 16-17? Min datter har indtil for nylig sagtens kunne sove igen kl. 18.30-19.00, selvom hun vågnede fra sin sidste lur kl. 17.00. Jeg tror tit vi undervurderer, hvor hurigt de egentlig kan nå at blive trætte i den alder...

Anmeld

13. juli 2011

2721

Tulle28 skriver:

Præcis min tanke

EDIT: Kan du ikke prøve at putte hende lidt tidligere eller give hende en time mellem 16-17? Min datter har indtil for nylig sagtens kunne sove igen kl. 18.30-19.00, selvom hun vågnede fra sin sidste lur kl. 17.00. Jeg tror tit vi undervurderer, hvor hurigt de egentlig kan nå at blive trætte i den alder...

Enig

Anmeld

13. juli 2011

Isabella_mor

jeg ved godt at villads ikke er lige så gammel.. og han har ikke tænder endnu. men tror han er ved at få en nu... for han har haft feber siden i mandags og har haft det rigtig skidt og har ikke villet sove om dagen og er svær at få til at falde i søvn om aftenen og vil ikke have sin sut eller sutteflasken....!!!! 

i to dage nu har jeg været ude med ham i barnevognen og gået og gået og gået til han faldt i søvn.... jeg har lagt ham i liften igen selvom han næsten ikk kan være i den... bare så han ikke vågner når jeg bærer ham op igen.. (bor på 2 sal) og det har da virket...!

og så har han fået kamillethe så han kunne falde til ro.

du ved godt at man kan få gummedråber ik, de lokalbedøver tandkødet og gør det mindre smertefuldt at få tænder.. de kan købes i håndkøb i matas og sikkert også på apoteket...  

Anmeld

13. juli 2011

Nadia&Daniel

S TATUS:

Laura's lur i dag:

kl. 7.45-9.15 (vågede selv)

Kl. 13-14.15 (vågede selv)

Kl. 16-17.15 (vågede selv)

Hun har haft rigtig ondt i gummer hertil aften - så hun er først faldt i søvn her kl. 21.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.