Om dagen = sove - om aften = ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

kamtok

Nadia&Daniel skriver:

Det kan hun - selvom jeg putter med dyne om hende..

Hun er godt nok hardcore den lille trunte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Nadia&Daniel

Ni-ko-li-ne skriver:

Ja..... Nogen ville vælge at holde rutinen og være standhaftige...

Det gjorde vi ikke selv, de perioder hvor der har været behov for ekstra tryghed har vores datter fået det...

Det er svært at sige hvad der vil virke for jer:-) men der er Intet som er rigtigt eller forkert... Og fordi hun falder i søvn senest 22:00 er det jo ikke sikkert det fortsætter når hun en dag begynder i institution osv...

Vil også hellere give hende ektra tryghed end at kæmpe imod hende, og gør aften sur og trist for hende og os..

Anmeld

13. juli 2011

Nadia&Daniel

kamtok skriver:

Hun er godt nok hardcore den lille trunte 

- det må man sige..

Anmeld

13. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Nadia&Daniel skriver:

Vil også hellere give hende ektra tryghed end at kæmpe imod hende, og gør aften sur og trist for hende og os..

Præcis også derfor vi gjorde sådan... Og så fordi vi var af den overbevisning at det var det bedste for hende...

Men vi havde en ganske lang periode fra ca. 8 mdr til næsten 10 mdr hvor det gik sådan mor her var nok lidt blød i knæene (tra la laaaaaa)

Anmeld

13. juli 2011

2721

min tanke, er lidt at der skal ligges en lur mere ind, syntes der er en meget lang vågen periode for hende når hun senest sover til kl 14. Har i overvejet at hun er overtræt allerede inden sengetid?
Charlie er heller ikke udstyret med et sovehjerte og hvis han samtidig er overtræt kan han slet ikke finde ro

Bare en tanke herfra

Anmeld

13. juli 2011

Nadia&Daniel

Puslingen skriver:

min tanke, er lidt at der skal ligges en lur mere ind, syntes der er en meget lang vågen periode for hende når hun senest sover til kl 14. Har i overvejet at hun er overtræt allerede inden sengetid?
Charlie er heller ikke udstyret med et sovehjerte og hvis han samtidig er overtræt kan han slet ikke finde ro

Bare en tanke herfra

Har forsøgt at putte hende i barnevognen - det er jo ikke så ofte det lykkes.. Men ja, føler også hun er overtræt nogle gange..

Men hvad tid vil du forslå???

Anmeld

13. juli 2011

2721

Nadia&Daniel skriver:

Har forsøgt at putte hende i barnevognen - det er jo ikke så ofte det lykkes.. Men ja, føler også hun er overtræt nogle gange..

Hmm vores tider hed:
8 til fx 9.30-10
11.30-12 til 14
så nogenlude det samme som jer og så igen
16-17
I starten vil det nok ikke lykkes men hvis det virkelig er fordi hun er overtræt, vil hun finde ud af at det faktisk er rart at få sovet, så jeg ville bare putte hende og holde fast i hun skal blive der og så først tage hende op når luren er slut. Virker måske hårdt, men her har det været vejen frem.

Men ellers put hende med det samme hun virker træt.
Her plejer jeg inden lur tid at bruge ekstra meget nærhed, så han er lidt "mættet" med det.

Anmeld

13. juli 2011

132319

Min datter er præcis lige sådan. Hun sover to lure i løbet af dagen og er fuldstændig umulig at få til at sove. Nogle aftener må jeg ty til at lade hende skrige sig i søvn, det er det eneste der virker

Ingen gode råd herfra, blot forståelse fra en i samme situation. Jeg håber at det ændrer sig når hun starter i vuggestue.

Anmeld

13. juli 2011

2721

Nadia&Daniel skriver:

Det hjælper forresren ogs. Nogen gange på Charlie til sove tid, at nusse ham på ryggen eller i håret, det gør han slapper af i stedet for at kæmpe imod.
Og så har han et dynbetræk han ligger og holder om og piller lidt ved, mens han falder i søvn. Det dufter af mig.
Måske noget af det kan bruges

Anmeld

13. juli 2011

Nadia&Daniel

132319 skriver:

Min datter er præcis lige sådan. Hun sover to lure i løbet af dagen og er fuldstændig umulig at få til at sove. Nogle aftener må jeg ty til at lade hende skrige sig i søvn, det er det eneste der virker

Ingen gode råd herfra, blot forståelse fra en i samme situation. Jeg håber at det ændrer sig når hun starter i vuggestue.

Tak for din forståelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.