Tusind tak for dit svar! 
Det med brusken bag knæet... og at det hæver.. kan det føles lidt som om man har væske under knæet ?? for det føler jeg at jeg har efter en lang arbejdsdag og det gør bare nuller naller 
+ mine fødder og ankler også hæver lidt...
(ved ikk om det har noget at sige, men havde også siiiiindsygt meget væske i krop, specielt fødder og ben da jeg var gravid)
Jeg vil ikk sige jeg har accepteret noget som helst endnu 
Men har jo også først "opdaget" problemerne mere og mere nu...
Så kan godt forstå du nok bare med tiden har lært det.
Men hvordan og hvorledes, kan du/må du/skal du arbejde fuld tid, eller har du del tid ??
Og ang røngten... det viste bare slet ingenting eller hvordan ??
Jeg tænker mere om det måske kan vise at ledene er hypermobile - eller ja skæve eller lign...
Lægen siger blot hun sys jeg skal holde en pause fra kiro eller finde en anden hvis ikk det hjælper 
Nej, røntgen viste ikke noget - de tjekkede kun for skævheder og abnormaliteter - hypermobilitet kan ikke ses på røntgen.
Mht. mine knæ, så synes jeg ikke det føles som væske - det føles vitterligt som om der er noget under knæskallen der skraber/gnubber sig op ad indersiden af knæet - især når jeg bøjer det og til sidst "låser" knæet sig nærmest fast og jeg må gå meget stift for at undgå de værste smerter. Derfor måtte jeg stoppe med at løbe...
Jeg har endnu ikke taget smertestillende da jeg ellers kunne spise dem konstant, og jeg arbejder fuldtid - dog en stilling hvor jeg sidder ned det meste af tiden og har gode borde, stole og computerskærme der kan hæves og sænkes 
Jeg ville ikke kunne holde til at stå op hele dagen da jeg som regel får ondt i ryggen efter en halv times tid - sommetider mindre.
Jeg er 17 uger henne i min graviditet og har døjet en del med smerter i ryg og lænd, men det er blevet lidt bedre efter at jeg havde en uges ferie, så jeg håber ikke det bliver værre igen og jeg håber bestemt ikke at jeg får bækken-problemer, selvom jeg ved at jeg er disponeret for det pga. hypermobilitet.
Hypermobilitet kan desværre ikke kureres; de bedste råd jeg har fået er at træne i motionscenter; ryg, lænd, mave og benmuskler samt prøve at sidde ret op og ikke overstrække min ryg og mine knæ.Har især tendens til at hvile i yderstillinger med mine knæ når jeg står op.
Anmeld