Jeg blev som 23-årig skilsmissebarn. Jeg er nu næsten 31 og krisen fortsætter. Mine forældre kan ikke være sammen. Eller dvs min far er meget vred på min mor (stadigvæk) og ønsker ikke at være i samme lokale som hende. Derfor er vi herhjemme nødt til at dele alle begivenheder op i to. Hver gang en af os har fødselsdag må vi holde det af to omgange. Carla har jo lige haft fødselsdag. Der var min mor og hendes side af familien inviteret først og weekenden efter min far og hans side. Så er jeg jo så bange for at gøre nogle kede af det at jeg sørger for at når det er min fødselsdag kommer min far og hans side først (så bytter jeg, så ingen føler sig forfordelt) Ligesom jeg har taget hensyn til at min mor og hendes side af familien blev inviteret først sidste år til min datters fødselsdag. Ja det er et større puslespil!
Nå men for at komme til sagen, så har jeg fødselsdag d. 15.aug. Min far og følgeskab er blevet inviteret til d. 20.aug. Og da vi selv skal så mange ting kunne det først lade sig gøre at min mor+alle de andre kunne komme d. 10.sep! Da jeg sagde det til hende kunne jeg høre at hun blev enormt skuffet. Og så blev jeg bare så ked af det, for selvom det ikke er mig der har taget beslutningen om skilsmissen er det mig der skal slås med den. Min mor blev skuffet over at hun blev inviteret så lang tid efter min fødselsdag. Men som jeg sagde til hende: Hvad vil du have jeg skal gøre??? Jeg kan jo ikke invitere dem begge to samme dag og jeg kan ikke altid invitere hende først!!!!
Sidste år da jeg fyldte 30år holdt Casper og jeg ÉN stor fest (han fyldte også 30) og der nægtede min far at komme. Jeg var SÅ ked af det. Og nu igen i år skal jeg være ked af det, men denne gang pga min mor. Jeg har så meget lyst til at aflyse alle fødselsdage fremover, men det vil OGSÅ gøre mig ked af det. Også fordi mine sivgerforældre og min dejlige veninde rigtig gerne vil fejre mig. Og hvem vil ikke gerne også fejres af sine forældre??? Det er sådan noget rod! Jeg har snakket med Casper om at fra næste år holder vi fælles stor fødselsdag og så må de der har lyst til at se mig komme og resten blive væk. Så er jeg bare bange for at min far ikke længere vil komme til mine fødselsdage...Som igen leder mig til at sige at mine fødselsdage åbenbart ikke skal fejres! ØV!
Anmeld