Dumt indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

.

Ja... Jeg tog jo snakken med min mor i går og hun syntes jeg piskede en stemning op. Men det er jo så heller ikke hende der står i det. Og jeg tog også snakken med min far sidste år og han er bare godt og grundigt stædig. Og såret.... Så det er ikke nemt. Selvom de ved jeg lider under det kan de ikke se ud over deres egne følelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ja... Jeg tog jo snakken med min mor i går og hun syntes jeg piskede en stemning op. Men det er jo så heller ikke hende der står i det. Og jeg tog også snakken med min far sidste år og han er bare godt og grundigt stædig. Og såret.... Så det er ikke nemt. Selvom de ved jeg lider under det kan de ikke se ud over deres egne følelser.

Det er fordi de bliver kede af du bliver ked af det, så går de til #modangreb". Derfor skriv et brev til dem, så kan de ikke angribe dig, med at det er "din skyld".

Mange gange er det skrevet ord, bedre til at nå ind, end det sagte ord.

Anmeld

12. juli 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Det er fordi de bliver kede af du bliver ked af det, så går de til #modangreb". Derfor skriv et brev til dem, så kan de ikke angribe dig, med at det er "din skyld".

Mange gange er det skrevet ord, bedre til at nå ind, end det sagte ord.

Ja jeg tror bare det vil give mere ballade. Jeg kan mærke at det orker jeg ikke lige.... Men tak fordi du giver dit besyv med. Kram til dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.