+/- ved 3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Miss HH

Mettefpigen skriver:

Du kan også se et billede af vores bebs  Mener det var uge 24

Det er lidt svært at se så meget på dette billede, men man skal vel stadig betale fuld pris for det ? Men i har måske kunne se meget mere på de andre  ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Miss HH

nettemor skriver:

vi valgte at vi IKKE ville have den. af flere årsager:

vi vidste det var en dreng og ville have noget vi ikke vidste før fødslen. og var enige om at vi ikke ville se hvordan han så ud inden

manden syns det ser lidt freaky ud og havde ikke lyst til at se bebsedrengen på den måde

prisen. vi har ikke vildt meget overskud i økonomien og valgte derfor at bruge pengene på måneds billeder efter bettemanden kom til verden. og det har vi været så ekstremt glade for!

men jeg syns i skal gøre hvad i allermest føler for

Jeg synes også det er et rigtigt godt argument at vælge fra hvis økonomien ikke er til det, så havde jeg uden tvivl gjort det sammen, men vi har lagt penge til side til den lille, også til 3D scanning så jeg synes jo også vi skal gøre det

Anmeld

12. juli 2011

Mettefpigen

Hybjerg skriver:

Det er lidt svært at se så meget på dette billede, men man skal vel stadig betale fuld pris for det ? Men i har måske kunne se meget mere på de andre  ?

Jaa det skal man-... Det kommer jo helt an på hvordan han ligger og med moderkagen.. Men synes man kan se helt fint på billedet  Han hoved, kinder, næse og sutten på fingre

Anmeld

12. juli 2011

Miss HH

Mettefpigen skriver:

Jaa det skal man-... Det kommer jo helt an på hvordan han ligger og med moderkagen.. Men synes man kan se helt fint på billedet  Han hoved, kinder, næse og sutten på fingre

Hihi undskyld, det er det da også  jeg kiggede helt forkert på det og kunne ikke lige se noget først, men nu kan jeg sagtens se det  Tak for billedet

Anmeld

12. juli 2011

Mettefpigen

Miss HH skriver:

Hihi undskyld, det er det da også  jeg kiggede helt forkert på det og kunne ikke lige se noget først, men nu kan jeg sagtens se det  Tak for billedet

Anmeld

12. juli 2011

twinny

Lyder underligt... Jeg bliver i alt kaldt ind til 14 scanninger under min graviditet.. Så tror ikk det er skadeligt..

Anmeld

12. juli 2011

Miss HH

Baby-støv skriver:

Lyder underligt... Jeg bliver i alt kaldt ind til 14 scanninger under min graviditet.. Så tror ikk det er skadeligt..

Jeg kan nu heller ikke se hvorfor det skulle være skadeligt

Det eneste jeg hørte var skadeligt, var at høre hjertelyden for tidligt - altså i uge 12, fordi de var nødt til at sætte noget varme derned og fosteret stadig var så lille og skrøbeligt.. men ellers ikke

Anmeld

12. juli 2011

twinny

Miss HH skriver:

Jeg kan nu heller ikke se hvorfor det skulle være skadeligt

Det eneste jeg hørte var skadeligt, var at høre hjertelyden for tidligt - altså i uge 12, fordi de var nødt til at sætte noget varme derned og fosteret stadig var så lille og skrøbeligt.. men ellers ikke

Så det kan han ikk bruge som argument...

Anmeld

12. juli 2011

Miss HH

Baby-støv skriver:

Så det kan han ikk bruge som argument...

Hehe nej lige præcis

Anmeld

12. juli 2011

MortilCilas

K&S skriver:

Vi har et vennepar, hvor lægerne kunne se det til MD-scanningen - de kan se læbespalten, men de kan ikke se om der også skulle være ganespalte!

SUper
Nej mener jeg heller ikke at du kan se til 3D scanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.