+/- ved 3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.761 visninger
30 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Miss HH

Jeg er i tvivl om jeg skal tage til en 3D scanning, eller om jeg skal være tålmodig og vente til lillepigen kommer... Min kæreste synes vi skal vente, og familien mener det er skadeligt med alle de scanninger (har kun fået de to man skal have + en kønsscanning).

Kan i ikke stemme og komme med nogle argumenter for og imod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

MortilCilas

Hybjerg skriver:

Jeg er i tvivl om jeg skal tage til en 3D scanning, eller om jeg skal være tålmodig og vente til lillepigen kommer... Min kæreste synes vi skal vente, og familien mener det er skadeligt med alle de scanninger (har kun fået de to man skal have + en kønsscanning).

Jeg valgte det, og ville uden tvivl gøre det igen! Også fordi man kan se om barnet fx har læbespalte.

Anmeld

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

Hybjerg skriver:

Der er ikke umiddelbart noget der tyder på, at barnet tager skade af scanninger Så hvis det er det i er bange for, synes jeg bare i skal tage den med ro og gøre det

Det eneste minus i mine øjne er prisen Det er helt vildt fantastisk at se sit lille barn i 3D Jeg gjorde det gerne igen!

Anmeld

12. juli 2011

Mettefpigen

Altså det med at det er skadeligt det passer ikk... Der har ikk været nogle beviser for at det er skadeligt.. Min lille bebse har noget med lungerne som sygehuset skal holde øje med og der skal jeg scannes 4 gange på 12 uger... Jeg får under hele min graviditet 8 scanninger... Jeg synes du skal gøre det du har lyst til  Hvis du gerne vil se den lille bebs så skal du abre gøre det... Jeg kunne ikk vente og synes det ville være sjovt at se om han ligner sig selv og sjovt at kigge tilbage på og vise ham når han blir større

Anmeld

12. juli 2011

Miss HH

Cilas skriver:

Jeg valgte det, og ville uden tvivl gøre det igen! Også fordi man kan se om barnet fx har læbespalte.

Uhh det var et godt argument

Anmeld

12. juli 2011

MortilCilas

Hybjerg skriver:

Uhh det var et godt argument

Synes jeg også Kender nogle hvor ´man kunne se det tydeligt, og jeg ville persontlig selv gerne være forberet på den slags

Anmeld

12. juli 2011

Den lykkelige

Jeg fik 6 scanninger i min graviditet.. eller var det 8  Kan jeg ikke huske.. men min datter har bestemt ikke taget skade.. Og jeg fik også 3D og ville uden tvivl gøre det igen.. Vi sad så sent som igår og snakkede om at med nr. to der skal vi uden tvivl have en.. det mange penge, men det hele værd..

Anmeld

12. juli 2011

K&S

Cilas skriver:

Hej

Jeg vil bare lige indskyde, at det kan de også se til MD-scanningen

Anmeld

12. juli 2011

K&S

Hybjerg skriver:

Vi valgte ikke en 3D-scanning, da manden synes baby´erne ser "freaky" ud - men vi var så heldige at få en ekstra scanning i uge 32, så vi fik set lillemanden igen inden fødslen

Anmeld

12. juli 2011

Miss HH

K&S skriver:

Hej

Jeg vil bare lige indskyde, at det kan de også se til MD-scanningen

Men behøver man fortælle kæresten det hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.