+/- ved 3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

K&S

Hybjerg skriver:

Men behøver man fortælle kæresten det hehe

Nope

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Miss HH

Min kæreste synes det er spændende at vente, han vil ikke nødvendigvis se om hvem hun ligner eller hvordan hun kommer til at se ud, så jeg er nødt til at overtale ham...

Men ja det er dyrt, lidt for dyrt synes jeg... Selvom jeg også kun kan forestille mig det er pengene værd

Anmeld

12. juli 2011

MortilCilas

K&S skriver:

Hej

Jeg vil bare lige indskyde, at det kan de også se til MD-scanningen

Kan de? - der kan man bare se

Anmeld

12. juli 2011

morethanperfect

Hybjerg skriver:

Jeg er i tvivl om jeg skal tage til en 3D scanning, eller om jeg skal være tålmodig og vente til lillepigen kommer... Min kæreste synes vi skal vente, og familien mener det er skadeligt med alle de scanninger (har kun fået de to man skal have + en kønsscanning).

Kan i ikke stemme og komme med nogle argumenter for og imod

Jeg fik 3D scanning Var lykkelig for det .. Det var i uge 17 hvor vi også fik af vide det var en dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juli 2011

Miss HH

morethanperfect skriver:

Jeg fik 3D scanning Var lykkelig for det .. Det var i uge 17 hvor vi også fik af vide det var en dreng

Ej hvor er det fint, det må jeg vise manden i aften

Anmeld

12. juli 2011

Nettemor

vi valgte at vi IKKE ville have den. af flere årsager:

vi vidste det var en dreng og ville have noget vi ikke vidste før fødslen. og var enige om at vi ikke ville se hvordan han så ud inden

manden syns det ser lidt freaky ud og havde ikke lyst til at se bebsedrengen på den måde

prisen. vi har ikke vildt meget overskud i økonomien og valgte derfor at bruge pengene på måneds billeder efter bettemanden kom til verden. og det har vi været så ekstremt glade for!

men jeg syns i skal gøre hvad i allermest føler for

Anmeld

12. juli 2011

Frøken J.

Hybjerg skriver:

Jeg er i tvivl om jeg skal tage til en 3D scanning, eller om jeg skal være tålmodig og vente til lillepigen kommer... Min kæreste synes vi skal vente, og familien mener det er skadeligt med alle de scanninger (har kun fået de to man skal have + en kønsscanning).

Kan i ikke stemme og komme med nogle argumenter for og imod

Det er endnu ikke bevist, at scanninger skulle være skadelige, så det er ikke et argument

De eneste minusser jeg kan se er prisen, og at man ikke bliver lige så overrasket over udseendet, når de kommer ud. Vi har været til 3d og ville IKKE have undværet det

Anmeld

12. juli 2011

Tona

Vi valgte det fra, dels pga pris og dels fordi især min kæreste ønskede at udseendet skulle være en overraskelse.

Vi har dog fortrudt det sidenhen (nok især mig!). Nu ville jeg så gerne have haft det og tænker også at det kunne have været så sjovt for Amanda at se senere

Og som andre skriver, så er sundhedsstyrelsens anbefaling at der intet skadeligt er ved scanninger.

Syntes I skal gøre som I selv gerne vil. Men prøv at sig til ham at det er en fin gave til barnet senere.

Anmeld

12. juli 2011

K&S

Cilas skriver:

Kan de? - der kan man bare se

Vi har et vennepar, hvor lægerne kunne se det til MD-scanningen - de kan se læbespalten, men de kan ikke se om der også skulle være ganespalte!

Anmeld

12. juli 2011

Mettefpigen

Du kan også se et billede af vores bebs  Mener det var uge 24

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.