Sylte......adhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.639 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. december 2008

mor til en del

jeg koger sylte i dag, og det er bare så klamt, jeg kan slet ikke have lugten men jeg elsker jo sylten, når den er færdig.

Jeg håber da at jeg også kan lide den i år, men intet er jo sikkert når man er gravid.

I denne graviditet kan jeg ikke spise røget filet, ret surt når det plejer at være yndlings pålæget.

Jeg har gang i 2 kæmpe gryder, og en alm. stor, så der bliver såmænd sylte til det halve af byen. men det er efterhånden også en tradition at de gamle i byen får sylte herfra, og det skal vi jo ikke lave om på.

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2008

Rasmine

Årh Lisbeth, du er sgu da osse så betænksom.

Pas nu på dig selv.

Mette - anti-sylte-dame

Anmeld

17. december 2008

Grynt

hold da fast du er fantastisk!!!! Håber din famile og omgangs kreds sætter pris på dig, for du er sgu en Èner!!!!!!!

Anmeld

17. december 2008

kmadum

Grynt/Tina skriver:

hold da fast du er fantastisk!!!! Håber din famile og omgangs kreds sætter pris på dig, for du er sgu en Èner!!!!!!!

Ja Lisbeth du er bare FANTASTISK......
Jeg beundre dig....
Knus fra din lillesøster

Anmeld

17. december 2008

Juniors mor

Sikke et overskud du har - hvor kommer al den energi fra?
Helle -ikke til sylte...

Anmeld

17. december 2008

Ny mor

Hvor vildt du selv laver sylte Håber dem der skal spise det sætter pris på det hjemmelavede

Kh Birgitte (ikke så meget til gris.....)

Anmeld

17. december 2008

Nadi

Jeg hader sylte, det er kun Dennis der spiser det herhjemme. Synes det er SÅ klamt og jeg kunne aldrig finde på at lave det selv!

Kan godt forstå at du ikke kan afsky lugten når du er gravid! Føjd et må være det værste.

Men velbekomme når det er færdig

Anmeld

17. december 2008

mor til en del

Nadi skriver:

Jeg hader sylte, det er kun Dennis der spiser det herhjemme. Synes det er SÅ klamt og jeg kunne aldrig finde på at lave det selv!

Kan godt forstå at du ikke kan afsky lugten når du er gravid! Føjd et må være det værste.

Men velbekomme når det er færdig

Jeg spiser også kun min egen Sylte, for da ved jeg hvad der er i
den er så tæt på fedt fri.

Anmeld

17. december 2008

Nadi

Mor til en del skriver:

Jeg spiser også kun min egen Sylte, for da ved jeg hvad der er i
den er så tæt på fedt fri.

Det kunne være man skulle prøve at smage din sylte Lisbeth, jeg kan nemlig heller ikke have tanken om hvad der er i

Anmeld

17. december 2008

Rasmine

Ej, hvad er der da i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.