Jeg VIL sååå gerne forloves...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

henh01

jydeinden skriver:

undskyld jeg spørg, men hvorfor skal ringene være så dyre, mener du kan da sagtens få nogen pæne ringe til det halve... forstår ikke helt tanken der, men nok bare mig hvis man vil have ringe som SKAL være så dyre så tror det da pokker at mændene ikke ønsker at fri "bare" de ved jo at brylluppet ville ruinere dem

Det er skam ikek fordi vores bryllup behøver koste det helt vilde og herhjemme er det min kæreste der vil have de ringe. Vi vil have dem fordi de er unikke, fordi de er håndlavet, massive og fordi det er nogle ringe vi skal have på resten af vores liv. Derfor vil vi ikke nøjes med nogen vi ikke så godt kan lide.

men det er jo smag og behag. Vi vil hellere sparer på selve dagen eller noget andet hvad angår bryllup eller helt vente til vi har sparet det op det nu kommer til at koste alt i alt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

JustinsMoar

Jeg må desværre erklære mig enig med din mand!

- Jeg er en af dem som ALDRIG skal giftes..
Til trods for at jeg ELSKER min kæreste mere end livet selv!

Sååå ingen gode agumenter herfra ..
Håber dog at du får drømmen opfyldt!

Anmeld

11. juli 2011

jydeinden

her har jeg det lidt sådan at hvis kæresten en dag vil forloves så fint nok, vil han ikke så overlever jeg nok også det det vigtigste er at vi har det godt sammen

Anmeld

11. juli 2011

Lou87

Hvad er bedre end og forklare ham det er for at hylde jeres kærlighed ?

Her ville vi gerne, men synes ikk pengene er der og vi vil gerne ha en "ordentlig" dag.. så det må vente lidt

Anmeld

11. juli 2011

SD21

Jeg vil også forloves !! Jeg har faktisk spurgt min kæreste om han ville forloves med mig, men det måtte jeg ihvertfald ikke spørge ham om !! Det skulle være ham der spurgte mig om det ! Det er vel et år eller halvandet siden nu og der er endnu ikk sket en skid :s

Anmeld

12. juli 2011

Giraffen

Min mand siger han ikke kan forstå hvorfor man skal forloves og giftes engang.. Piger giv mig lige et godt agument

hmm måske skal du i virkeligheden spørge mere ind til hvorfor han ikke vil. Jeg ved fx nu at min kæreste gerne vil forloves og giftes med mig men han er panisk angst for at danse så han vil egentlig ikke giftes fordi han ikke tør danse brudevals - så det har vi fået snakket igennem og nu tror jeg gerne han vil forloves engang - når han har taget sig sammen

Anmeld

12. juli 2011

Buckley

Et godt argument ville fx være at det er mere økonomisk for jer, den falder de fleste mænd for :-)

Anmeld

12. juli 2011

Sphynxlover

Vi har er forlovede men er ikke sikker på vi nogen sinde vil giftes

Anmeld

12. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Min mand siger han ikke kan forstå hvorfor man skal forloves og giftes engang.. Piger giv mig lige et godt agument

Jeg blev forlovet med min kæreste 18.10.09 .. Der havde vi været kærester 1 år og 2 måneder.. Der skulle vi flytte i en ny lejlighed og jeg sagde så til ham at jeg havde en lille gave i anledning af at vi flyttede ,.,, Og havde så kæbe forlovelses ringe til os Har ALDRIG set ham så stille og han sagde et STORT JA !!!.. grunden til jeg gjorde det var at jeg altid haft haft mange dårlige kærester, og min nuværende kæreste er bare totalt perfekt.. Så gjorde det fordi jeg bare elsker ham SÅ højt.. Og vi er stadig ikke gift efter snart 2 år.. Så bare fordi man er forlovet skal man jo ikke giftes med dem samme !!

Så PIGER OP PÅ FRIER FØDDERNE !!! (det betaler sig )

Anmeld

12. juli 2011

Frk Mig

Jeg tog sagen i egen hånd og friede til min kæreste ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.