Jeg VIL sååå gerne forloves...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.168 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Anonym trådstarter

Min mand siger han ikke kan forstå hvorfor man skal forloves og giftes engang.. Piger giv mig lige et godt agument

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Maja_4000

Det vil jeg også ! :b Min kæreste siger at han ikke er klar til at blive gift .. Og jeg siger så , at jo ikke vil giftes NU .. Bare "løftet" om at det sker engang .. Men han forstår det ikke

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

jeg kan ikke give dig noget argument men DET VIL JEG OGSÅ.... og min kæreste er lige som din.. STÆDIG...  

Anmeld

11. juli 2011

Nenus

Jeg hænger mig lige på her

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Det vil jeg også ! :b Min kæreste siger at han ikke er klar til at blive gift .. Og jeg siger så , at jo ikke vil giftes NU .. Bare "løftet" om at det sker engang .. Men han forstår det ikke

Nemlig... min mand er akurat som din Ihhhhh ... jeg VIL

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

jeg kan ikke give dig noget argument men DET VIL JEG OGSÅ.... og min kæreste er lige som din.. STÆDIG...  

For faan, hva sker der for mænd altså

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

For faan, hva sker der for mænd altså

ja de vil da sikkert bare ikke hgave at vi skal bestemme hvornår de skal fri til os., og så går der jo bare længere og længere tid til de falder på knæ hvis man plager.. jeg er stoppet med at stikke til ham så må vi se om der sker noget...

Anmeld

11. juli 2011

Persille83

Kan ikke rigtig hjælpe der. Da jeg blev gravid så VILLE manden giftes på rådhuset inden hun blev født af mest praktiske årsager, tror jeg. Derefter blev vi velsignet i kirken til Carolines barnedåb.

Hvis I skal have/ har en lille, så sig at det er for at sikre den lille hvis der skulle ske dig noget? (selvf. gør der ikke det , men det kunne være et argument?)

Anmeld

11. juli 2011

MelikkazMoar

ja.. min kæreste friende og forlovede sig med mig da vi havde været sammen 5 måneder..

så jeg har ikke rigtig et agument mod mænd der ikke gider forlove sig..

selv om jeg tænker så det brager er det ikke nemt a komme på en holdbar grund til det. . det er jo bare fordi vi vil, og vi vil have vores vilje !

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Persille83 skriver:

Kan ikke rigtig hjælpe der. Da jeg blev gravid så VILLE manden giftes på rådhuset inden hun blev født af mest praktiske årsager, tror jeg. Derefter blev vi velsignet i kirken til Carolines barnedåb.

Hvis I skal have/ har en lille, så sig at det er for at sikre den lille hvis der skulle ske dig noget? (selvf. gør der ikke det , men det kunne være et argument?)

hejsa og taak for dit svar

hvordan er hun sikret hvis vi er gift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.