Jeg VIL sååå gerne forloves...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

ja de vil da sikkert bare ikke hgave at vi skal bestemme hvornår de skal fri til os., og så går der jo bare længere og længere tid til de falder på knæ hvis man plager.. jeg er stoppet med at stikke til ham så må vi se om der sker noget...

ja men jeg har sån en mand, som glemmer det hvis jeg ikke nævner at det er min største ønske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Min mand siger han ikke kan forstå hvorfor man skal forloves og giftes engang.. Piger giv mig lige et godt agument

Man skal sikre hinanden bedst muligt økonomisk og også sine kommende børn!

*Camilla 28+5

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Man skal sikre hinanden bedst muligt økonomisk og også sine kommende børn!

*Camilla 28+5

hvad er det man er sikret hvis man gifter sig

Anmeld

11. juli 2011

Sujan

Min kæreste vil heller ikke giftes.. Nogle gange har han sine ømme øjeblikke, hvis han siger at hvis det er vigtigt for mig så skal vi selvfølgelig giftes.. Næste dag ændre han mening igen... Æv

Anmeld

11. juli 2011

Sabina

Synes det er et dårligt argument, at sige ens bøn bliver sikret hvis man bliver gift. For man kan sagtens sikre dem, ved at lave en masse papir osv ...  (Så bare lige der var en der sagde det kunne bruges som et agument) Jeg har ikke selv behov for at blive gift. Hvis han en dag frier, om nogle år først, ville jeg da sige ja. Men hvis han ikke gør, ville det ikke gøre mig noget

Selvfølgelig er det da verdens største kærligheds-erklæring. Men ja jeg føler bare ikke pt. jeg har behov for bryllup. er dog tyve, kan være derfor jeg ikke vil det endnu ...

Anmeld

11. juli 2011

Persille83

Anonym skriver:

hejsa og taak for dit svar

hvordan er hun sikret hvis vi er gift

På samme måde hvis man lavede et testamente vil jeg mene. Man skal f.eks ikke betale skat af det man arver fra hinanden. Det skal i hvis i kun er Samboende. Uha der er mange ting man sikre, men prøv istedet at Google det, så finder du masser af information omkring det.

Anmeld

11. juli 2011

Nalle

Jeg har været forlovet med min kæreste i 3½ år, nu har ingen planer om at skal giftes foreløbig.

Anmeld

11. juli 2011

henh01

herhjemme er det økonomien der stopper det.. Tror og håber jeg.. hahahaha

Vi vil gerne bruge de samme ringe til forlovelse som til vielse. De koster 12000 kr og vi vil ikke gå på kompromis med noget vi ska have siddende resten af livet.. Og så vil vi gerne giftes inden for første år vi er forlovet som man gjorde i de gode gamle dage Nu står vi og skal flytte og skal bruge 60000 kr på indskud, vægge og køkken så der røg 2012 brylluppet.

Anmeld

11. juli 2011

Majobitten

Sujan skriver:

Min kæreste vil heller ikke giftes.. Nogle gange har han sine ømme øjeblikke, hvis han siger at hvis det er vigtigt for mig så skal vi selvfølgelig giftes.. Næste dag ændre han mening igen... Æv

Ihh, sådan er min også. Derudover syntes han det er et større skidt at tage at blive gift, end at få børn. Den forstår jeg slet ikke.. Men okay, han vil i det mindste gerne have børn:-)

Hilsen Majbritt, der som jer andre venter på at manden skal fri.

Anmeld

11. juli 2011

jydeinden

henh01 skriver:

herhjemme er det økonomien der stopper det.. Tror og håber jeg.. hahahaha

Vi vil gerne bruge de samme ringe til forlovelse som til vielse. De koster 12000 kr og vi vil ikke gå på kompromis med noget vi ska have siddende resten af livet.. Og så vil vi gerne giftes inden for første år vi er forlovet som man gjorde i de gode gamle dage Nu står vi og skal flytte og skal bruge 60000 kr på indskud, vægge og køkken så der røg 2012 brylluppet.

undskyld jeg spørg, men hvorfor skal ringene være så dyre, mener du kan da sagtens få nogen pæne ringe til det halve... forstår ikke helt tanken der, men nok bare mig hvis man vil have ringe som SKAL være så dyre så tror det da pokker at mændene ikke ønsker at fri "bare" de ved jo at brylluppet ville ruinere dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.