Så er barnevognen bestilt <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

lilledittemor

maria87 skriver:

ja Ik elsker de Køer som er inde i kalechen  

De er også fine

Jeg er bare ikke så høj, så ville helst have en lille vogn
Synes at Trille vognene er store

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

maria87

Ditte_Marie skriver:

De er også fine

Jeg er bare ikke så høj, så ville helst have en lille vogn
Synes at Trille vognene er store

ja jeg er heller ikke særlig høj, er kun 159  men heldigvis er styret juster bart

Anmeld

28. juli 2011

karina pigen

super lækker vogn.. har den ik selv men min veninde har, og selv om det er kunstlæder, så bliver den hurtige ik hvid..  men fuck det den er lækker..

hun har dog fortrudt hun ikke har købt en alm barnevogn i stedet for kombi..

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

karina pigen skriver:

super lækker vogn.. har den ik selv men min veninde har, og selv om det er kunstlæder, så bliver den hurtige ik hvid..  men fuck det den er lækker..

hun har dog fortrudt hun ikke har købt en alm barnevogn i stedet for kombi..

Men den kan jo tørres af og er nem at holde ren
Jeg kan godt lide combi vognen - almindelige barnevogne er for store

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

Ditte_Marie skriver:

Ihh, den er bare så fin !

Vi bestilte også matchende quadrolift, dyne og sele..
Nu er det sgu seriøst det her Vi skal have en lille - jeg kan stadig ikke forstå det
Det var for fedt at stå i butikken og bare vælge lige præcis hvad vi ville have

Nogle der har en magen til og kan fortælle erfaringer om den?

Jeg går selv så småt og kigger barnevogn bare sådan for hyggens skyld

Har I tænkt over/snakket med dem i butikken om at kombivognene har en meget lille barnevognslift - altså hvor længe baby kan sove i den - op til hvilken alder? Det er det eneste der holder mig fra en kombivogn

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

Giraffen skriver:

Jeg går selv så småt og kigger barnevogn bare sådan for hyggens skyld

Har I tænkt over/snakket med dem i butikken om at kombivognene har en meget lille barnevognslift - altså hvor længe baby kan sove i den - op til hvilken alder? Det er det eneste der holder mig fra en kombivogn

Ja, det ved vi godt
Min niece har også en combi vogn

Men vi har købt en quadrolift, så selvom klapvognsdelen kommer på, så ligger hun stadig trygt og godt pakket ind, ligesom i en barnevogn.

Men kan godt se "ulemperne" ved den.. men har jo set at det sagtens kan fungere, og er ikke glad for de store vogne..

Der står jo at barnevognsdelen kan bruges op til et år, men det kommer jo an på hvor stor baby er

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

Ditte_Marie skriver:

Ja, det ved vi godt
Min niece har også en combi vogn

Men vi har købt en quadrolift, så selvom klapvognsdelen kommer på, så ligger hun stadig trygt og godt pakket ind, ligesom i en barnevogn.

Men kan godt se "ulemperne" ved den.. men har jo set at det sagtens kan fungere, og er ikke glad for de store vogne..

Der står jo at barnevognsdelen kan bruges op til et år, men det kommer jo an på hvor stor baby er

ok det lyder også rigtig fornuftigt

Puuuha altså godt der er lidt tid til vi skal til at købe en endnu - men måske jeg kommer og spørger til råds om hvordan den så er i brug når vi når lidt længere

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

Giraffen skriver:

ok det lyder også rigtig fornuftigt

Puuuha altså godt der er lidt tid til vi skal til at købe en endnu - men måske jeg kommer og spørger til råds om hvordan den så er i brug når vi når lidt længere

Det er bare helt i orden

Anmeld

28. juli 2011

karina pigen

Ditte_Marie skriver:

Men den kan jo tørres af og er nem at holde ren
Jeg kan godt lide combi vognen - almindelige barnevogne er for store

det skal alle vogne for at holdes pænne.. hun holder sin men der er bare pletter der ik helt vil af.. men det ved man når man køber den.. og de første mange mdr sker der nok ik så meget .. hehe..

jeg fik en lang dreng og voksede ret hurtigt, og pludselig er der ik så meget plads i en combi, men man vælger jo udfra ens behov og ønsker.. jeg ville gerne he en vogn felix kunne sove i længe. ( de ligger bedst i barnevogn i forhold til klapvogn.. jeg har begge dele.. og nu hvor han selv kan side bruger vi klapvogn tl de korte ture og barnevogn til de længere.

jeg har den store øse fra emmaljunga big star supreme og nitro city i klapvogn ( FANTASTIK vogn)..

men jeg er sikker på du bliver glad på din og lækker og flot er den. og godt mærke.. hehe

Anmeld

28. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ditte_Marie skriver:

Ihh, den er bare så fin !

Vi bestilte også matchende quadrolift, dyne og sele..
Nu er det sgu seriøst det her Vi skal have en lille - jeg kan stadig ikke forstå det
Det var for fedt at stå i butikken og bare vælge lige præcis hvad vi ville have

Nogle der har en magen til og kan fortælle erfaringer om den?

Vi har også valgt samme vogn. Dog i creme leatherette, men også med chrom stel. Har kun hørt godt om vognen og vedligeholdelse af den, så er sikker på vi nok skal blive glade for vores babykareter 

Vi køber så nok en sovevogn til senere. Men det behøver jo ikke være så dyrt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.