Så er barnevognen bestilt <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.334 visninger
30 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

lilledittemor

Ihh, den er bare så fin !

Vi bestilte også matchende quadrolift, dyne og sele..
Nu er det sgu seriøst det her Vi skal have en lille - jeg kan stadig ikke forstå det
Det var for fedt at stå i butikken og bare vælge lige præcis hvad vi ville have

Nogle der har en magen til og kan fortælle erfaringer om den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Frøken J.

Nu er det sgu seriøst det her Vi skal have en lille - jeg kan stadig ikke forstå det

Den er skide flot! Må jeg spørge om noget? Det skal ikke opfattes som en kritik, men fordi det var noget jeg selv overvejede før vi købte vogn.. Det er om i har tænkt over at den hurtigt bliver snavset i hvid? Eller hvad i har gjort jer af overvejelser der? Kunne nemlig selv super godt tænke mig en hvid, men tror bare hurtigt den bliver grim her inde i Århus med snavs og bilos

Anmeld

11. juli 2011

Kariina

Tillykke med købet

Det lige sådan en vi også skal have når den tid kommer, venter lige et stykke tid endnu

Så barnevognen allerede da vi ventede den første, men da det var mine forældre der gav så kunne vi ikke tillade os at vælge sådan en dyr

Må jeg spørge hvad prisen var med alt??

Anmeld

11. juli 2011

lilledittemor

Frøken J. skriver:

Den er skide flot! Må jeg spørge om noget? Det skal ikke opfattes som en kritik, men fordi det var noget jeg selv overvejede før vi købte vogn.. Det er om i har tænkt over at den hurtigt bliver snavset i hvid? Eller hvad i har gjort jer af overvejelser der? Kunne nemlig selv super godt tænke mig en hvid, men tror bare hurtigt den bliver grim her inde i Århus med snavs og bilos

Det er jo kunstlæder, så det er til at vaske af med en våd klud..
Ved godt at den kræver mere pleje end så mange andre vogne - også med chrome stellet, men så længe man er indstillet på det

Anmeld

11. juli 2011

lilledittemor

Kariina skriver:

Tillykke med købet

Det lige sådan en vi også skal have når den tid kommer, venter lige et stykke tid endnu

Så barnevognen allerede da vi ventede den første, men da det var mine forældre der gav så kunne vi ikke tillade os at vælge sådan en dyr

Må jeg spørge hvad prisen var med alt??

Tak
Her er det også min mor der betaler - og vi måtte vælge lige den vogn vi ville Min bror fik også sådan en i sort til sin datter.

Vi købte den i butikken; Danmarks Børn
Der havde de en "pakke" med tilbehør, der inkluderede;

Barnevognskassen
Klapvognsdelen
Chrome stellet
- Ja, selfølgelig hele vognen som den normalt sælges.

Quadrolift i leatherette
Regnslag
Insektnet (som sidder i kalechen)
Klik-børnesele
LUX baby dun dyne

Det koster 8.549kr
Men hvis man ikke skal have liften og de andre ting med, så er den selfølgelig billigere

Anmeld

11. juli 2011

banditten2011

Ditte_Marie skriver:

den er så flot.. har selv købt en hvid emmaljungal bar en barnevogn og så i croc edition og er helt vilde med dem i hvide..

glæder mig til at kunne komme ud og gå med den

Anmeld

11. juli 2011

lilledittemor

banditten2011 skriver:

den er så flot.. har selv købt en hvid emmaljungal bar en barnevogn og så i croc edition og er helt vilde med dem i hvide..

glæder mig til at kunne komme ud og gå med den

De er også super flotte
Jeg kender ikke Croc Edition

Jeg glæder mig i hvert fald også til at vise både barnevogn og baby frem og det fedeste er at den matcher vores bil - den er også hvid med chrome

Anmeld

11. juli 2011

K&S

Ditte_Marie skriver:

Den er SUPER fed, vi har den selv i sort kunstlæder og vi har været rigtig glade for den

Men jeg vil anbefale jer at købe et andet regnslag, for det der følger med kan overhovedet ikke holde vand ude

Anmeld

11. juli 2011

lilledittemor

K&S skriver:

Den er SUPER fed, vi har den selv i sort kunstlæder og vi har været rigtig glade for den

Men jeg vil anbefale jer at købe et andet regnslag, for det der følger med kan overhovedet ikke holde vand ude

Tusind tak for tippet
Det vil vi helt sikkert gøre så..

Anmeld

11. juli 2011

banditten2011

Ditte_Marie skriver:

De er også super flotte
Jeg kender ikke Croc Edition

Jeg glæder mig i hvert fald også til at vise både barnevogn og baby frem og det fedeste er at den matcher vores bil - den er også hvid med chrome

jaah de er såå flotte..

det er bar hvor der er noget krokodille aftryk i læderet

har lige stået og kigget på den klapvogn i babysam hehe men kæresten vil hellere ha den hvide med det brune hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.