Så er barnevognen bestilt <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

K&S

Ditte_Marie skriver:

Tusind tak for tippet
Det vil vi helt sikkert gøre så..

Det var så lidt

Har I købt med teleskopstyr eller almindeligt? Vi har teleskopstyr og har været glade for, at vi valgte det, da min mand er en del højere end mig og ved det almindelig styr, kom han nemt til at sparke/gå ind i vognen, når styret blev hævet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

SHERO

wow hvor er den bare fed...  Og ret så billig taget i betragtning af det både er barnevogn, lift og klapvogn....

Anmeld

11. juli 2011

marts2012

Nu skal jeg passe på med ikke at være lyseslukker, men vi har et hold venner der havde samme barnevogn. Deres søn voksede ud af den i et års alderen og nu hvor de har fået et barn mere, har de ønsket sig penge i dåbsgave til en 'rigtig' barnevogn. Skriver det også fordi jeg selv har en søn som sov til middag i hans barnevogn til han var tre år!

Anmeld

11. juli 2011

Kariina

Ditte_Marie skriver:

Tak
Her er det også min mor der betaler - og vi måtte vælge lige den vogn vi ville Min bror fik også sådan en i sort til sin datter.

Vi købte den i butikken; Danmarks Børn
Der havde de en "pakke" med tilbehør, der inkluderede;

Barnevognskassen
Klapvognsdelen
Chrome stellet
- Ja, selfølgelig hele vognen som den normalt sælges.

Quadrolift i leatherette
Regnslag
Insektnet (som sidder i kalechen)
Klik-børnesele
LUX baby dun dyne

Det koster 8.549kr
Men hvis man ikke skal have liften og de andre ting med, så er den selfølgelig billigere

Det var ikke så galt aligevel

Vi har snakket om om vi skulle droppe barnevognsdelen og kun have lift og klapvognsdelen, da vi har en barnevogn herhjemme som bliver til at sove i... men nu må vi se når vi ser nærmere på den

Anmeld

11. juli 2011

SHERO

marts2012 skriver:

Nu skal jeg passe på med ikke at være lyseslukker, men vi har et hold venner der havde samme barnevogn. Deres søn voksede ud af den i et års alderen og nu hvor de har fået et barn mere, har de ønsket sig penge i dåbsgave til en 'rigtig' barnevogn. Skriver det også fordi jeg selv har en søn som sov til middag i hans barnevogn til han var tre år!

Jahh man skal vist næsten have en "altan"-barnvogn hvis barnet skal sove i den, eller hvis man får DP'plads for man selv skal have vogn med..

Anmeld

11. juli 2011

Mauser.

Den er bare sååå fin altså (: jeg har valdt en Emmaljunga big star surprime fordi jeg ville have et stort ligge mål (;

Anmeld

11. juli 2011

henh01

Hej

Vil bare sige at jeg har denne vogn i creme læder (til salg ) Jeg har ALDRIG haft problemer med at den blev beskidt eller lign.. Synes den er meget nemmere at holde end den sorte stof barnevogn jeg havde til min den sorte. Netop fordi den kan tørres af..

Hvad angår liggemålet så er jeg personligt meget glad for at bruge klapvognsdelen der netop har et langt liggemål hvor der sagtens kan ligge en voksi eller en lift i

Anmeld

28. juli 2011

maria87

Ditte_Marie skriver:

Ihh, den er bare så fin !

Vi bestilte også matchende quadrolift, dyne og sele..
Nu er det sgu seriøst det her Vi skal have en lille - jeg kan stadig ikke forstå det
Det var for fedt at stå i butikken og bare vælge lige præcis hvad vi ville have

Nogle der har en magen til og kan fortælle erfaringer om den?

den er rigtig Flot jeg har selv fundet en Hvid trille dream, som vi skal have når jeg bliver gravid igen 

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

maria87 skriver:

den er rigtig Flot jeg har selv fundet en Hvid trille dream, som vi skal have når jeg bliver gravid igen 

Har lige kigget på den - den er godt nok også rigtig fin

Anmeld

28. juli 2011

maria87

Ditte_Marie skriver:

Har lige kigget på den - den er godt nok også rigtig fin

ja Ik elsker de Køer som er inde i kalechen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.