Mit advocadotrip var en baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Anonym trådstarter

6 uge. Jeg kan ikke spise advocado mere. Alene tanken gør mig dårlig. Er nu præget af en ubehagelig kvalme hver gang jeg prøver at klemme mad ned som jeg på forhånd ved jeg burde lade være med. Det har resulteret i at jeg ikke spiser specielt meget,for jeg bliver virkelig dårlig. Det ændre sig,det ved vi jo

Et billede af testen-taget den 11/7. Stregerne var der med det samme!! Valmed er en udemærket test. Der var ingen tvivl om resultatet

Billede af den MEGET positive test!!!!!!!!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

aya-zia

1000 tak piger!! Det er altså underligt i skriver tillykke..Testen ligger ved siden af mig! Tiden står stille nu. Jeg er gravid!! Haha..Syltede agurker..Fy for  Andre der havde nogle bestemte fødevare de ikke plejede at spise som de pludselig fik lyst til? 

MARIE KIKS.... ad ad ad ad ad ad JEG HADER marie kiks... men de jeg ventede min den store pige ÅD jeg sådan 1-2 ruller HVER dag...

så klamt

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

MARIE KIKS.... ad ad ad ad ad ad JEG HADER marie kiks... men de jeg ventede min den store pige ÅD jeg sådan 1-2 ruller HVER dag...

så klamt

Det er dem jeg lever af i øjeblikket  Håber ikke det ender som advocadotrippet med at det var det eneste jeg kunne få ned og pludselig var alene tanken nok til at jeg blev dårlig  

Anmeld

14. juli 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Det er dem jeg lever af i øjeblikket  Håber ikke det ender som advocadotrippet med at det var det eneste jeg kunne få ned og pludselig var alene tanken nok til at jeg blev dårlig  

hehe ja de er ik det væreste og spise ved kvalme... men føj jeg kunne stå op kl 3 om natten sætte mig ved tvet og ÆDE en hel rulle og så tilbage i seng... det var så klamt

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

En hel rulle er ret meget hvis det er hver nat

Anmeld

14. juli 2011

Dreamer1987

Anonym skriver:

JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!

Testen kunne ikke være mere positiv!!!

Fandt ud af det lidt i 12,min kæreste fik nyheden i telefonen på jobbet! Haha! Han talte om alt muligt ligegyldigt arbejdsmæssigt (syntes jeg pt) og pludselig kunne jeg ikke thie stille mere! Han havde nemlig ringet LIGE da jeg tjekkede testsvaret så jeg var HELT oppe og ringe!!! Skat..? Ja sagde han.. Jeg er gravid!!!  .......hva... Er det rigtigt??   Han blev så glad! ! Det er såååå vildt!!!! Mit advocadotrip var en baby!

Jeg er gravid jeg er gravid jeg er graaaviiiiiiiiid......!!!!!!!!

TILLYKKE TILLYKKE med den positive test     det var da en dejlig dag alligevel selvom der regner.

Håber os snart vi kan få den samme glæde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.