Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissChrista skriver: .. advocado trip ... Du får også et stykke tilykke herfra hvor er det stort.. Glæder mig til at se hvem der gemmer sig bag tråden
.. advocado trip ... Du får også et stykke tilykke herfra hvor er det stort..
Glæder mig til at se hvem der gemmer sig bag tråden
Mange tak !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ih tillykke
Jeg åd advocado som en gal da jeg var gravid, så kender det alt for godt.. Og de smager stadig muuuuuuuuuuums!!!
Ihhh Tillykke !! (er bare lidt sjalu 
Stort tillykke med spiren
Tillykke
Her var det syltede agurker i stor stil meget mærkeligt.
Janni. skriver: Ih tillykke Jeg åd advocado som en gal da jeg var gravid, så kender det alt for godt.. Og de smager stadig muuuuuuuuuuums!!!
Jeg har aldrig kunne lide advocado før nu. Jeg har spist 13 på 1½ uge Du blev slet ikke træt af smagen af frisk regn og skov?
Anonym skriver: JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!! Testen kunne ikke være mere positiv!!! Fandt ud af det lidt i 12,min kæreste fik nyheden i telefonen på jobbet! Haha! Han talte om alt muligt ligegyldigt arbejdsmæssigt (syntes jeg pt) og pludselig kunne jeg ikke thie stille mere! Han havde nemlig ringet LIGE da jeg tjekkede testsvaret så jeg var HELT oppe og ringe!!! Skat..? Ja sagde han.. Jeg er gravid!!! .......hva... Er det rigtigt?? Han blev så glad! ! Det er såååå vildt!!!! Mit advocadotrip var en baby! Jeg er gravid jeg er gravid jeg er graaaviiiiiiiiid......!!!!!!!!
JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!
Testen kunne ikke være mere positiv!!!
Fandt ud af det lidt i 12,min kæreste fik nyheden i telefonen på jobbet! Haha! Han talte om alt muligt ligegyldigt arbejdsmæssigt (syntes jeg pt) og pludselig kunne jeg ikke thie stille mere! Han havde nemlig ringet LIGE da jeg tjekkede testsvaret så jeg var HELT oppe og ringe!!! Skat..? Ja sagde han.. Jeg er gravid!!! .......hva... Er det rigtigt?? Han blev så glad! ! Det er såååå vildt!!!! Mit advocadotrip var en baby!
Jeg er gravid jeg er gravid jeg er graaaviiiiiiiiid......!!!!!!!!
Jamen så glæder vi os jo til at se hvem du er
Det er jo lidt mere personligt at ønske en med et navn tillykke
Tillykke herfra
KærligstSussie
stort tillykke med den lille spire :-)
1000 tak piger!! Det er altså underligt i skriver tillykke..Testen ligger ved siden af mig! Tiden står stille nu. Jeg er gravid!! Haha..Syltede agurker..Fy for Andre der havde nogle bestemte fødevare de ikke plejede at spise som de pludselig fik lyst til?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128