Mit advocadotrip var en baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

lailamik

Anonym skriver:

Du har været igennem meget. Jeg ønsker for jeres familie at William bliver storebror i 2012 

Det er storsindet af dig at ønske mig tillykke når du har det som du har det!! Mange tak 

Ah nej du må ikke sige såden til mig, bliver helt rørt 

Glæder mig til at finde ud af hvem der gemmer sig bag såden en sød anomytet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

Er sikker på du ikke bløder de næste 9-måneders tid

Uha er ventetiden ikke lang indtil kæresten kommer hjem fra arbejde? 

Jeg har testdag mens jeg er på ferie hos min mor og familie så det ska nok bli helt umuligt at holde kæft hvis den er der

Håber 

Han er hjemme om 2 timer. Er spændt på at se om hans adfærd har ændret sig nu hvor han kender til det med mavsen da han har været skruk siden starten af 2010  Det bliver da interessant. Hvis du er lige så god til at holde det hemmeligt som jeg er så ved hele familien det når du kommer ud fra toilettet Jeg værdsætter den anonyme mulighed lige nu da bare det at skrive "Jeg er gravid" uden et navn har gjort at jeg har fået taget toppen af isbjerget af min lyst til at ringe til alle og smide nyheden på facebook 

Anmeld

11. juli 2011

sandorff

hurraaaa.......

tillykke!

Anmeld

11. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Håber 

Han er hjemme om 2 timer. Er spændt på at se om hans adfærd har ændret sig nu hvor han kender til det med mavsen da han har været skruk siden starten af 2010  Det bliver da interessant. Hvis du er lige så god til at holde det hemmeligt som jeg er så ved hele familien det når du kommer ud fra toilettet Jeg værdsætter den anonyme mulighed lige nu da bare det at skrive "Jeg er gravid" uden et navn har gjort at jeg har fået taget toppen af isbjerget af min lyst til at ringe til alle og smide nyheden på facebook 

Ja det er rigtig

Årh ja min mund er lukket med syv højttalere når det gælder sådan noget

Min kæreste synes dog først vi skal sige noget når jeg er mindst 12 uger henne - men han kan godt se vi ikke ka bo en helt uge hos min mor uden hun fatter mistanke 

Anmeld

11. juli 2011

Troldemommi

Tillykke med de to streger :-)

Anmeld

11. juli 2011

Mauser.

Tillykke (; 

Anmeld

11. juli 2011

LotteN

stort tillykke

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Mange tak piger!!!! 

Anmeld

11. juli 2011

cnmigo

TILLYKKE!

Pas på den bette ikke får grønt hår så 

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

Næsten 12:00 og har indtil videre spist 2½ advocadoer. Spiser jeg andet får jeg kvalme Advocado og bulgur og vand. Thats it. Er advocado i store mængder skadeligt?

Mange tak.. Tror nu ikke den bliver grøn 

lailamik/ Skal nok afslørre mig når jeg er klar. Er bange for at miste så når min frygt har lagt sig opretter jeg et indlæg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.