Ååååh de navne de navne :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Mor Christa

Åååh! MYNTHE er bare mega sødt .. Er total solgt.. og så magnus til drengen.. SKØNNE NAVNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Meliora

Anonym skriver:

Iiiih Alma  Ville passe SÅ godt  Især fordi vi er meget i Sverige heheh men min mor valgte lige at få en hund der hed det for 4 år sidden så det bliver sku for mystisk..

Nova er skisme da også bare cute 

iiih, øv da mht. alma Det er bare det værste når hundeejere tager gode babynavne, for så forbinder man dem bare forever med at være et hundenavn, hehe

Ja, vi er ret godt tilfredse med Nova-navnet og der er heller ikke så mange der hedder det. Af drengenavne har vi Maximillian, Wilfred, sofus og thor på listen

Anmeld

10. juli 2011

Miss T

Anonym skriver:

Vi ville faktisk slet ikke sige det højt fordi vi aldrig har hørt andre end os være vilde med det  Clara er vi bare begge vilde med og min afdøde søster hed Emilie til mellemnavn så derfor vil vi bruge det da vi synes det giver det sådan en blid sødhed.. Min søsters fornavn har ALTID været mit ynglingsnavn, det første jeg kunne sige da min bamse hed det, men det kan vi jo ikke rigtig bruge synes vi 

Hvorfor ikke bruge din søsters fornavn, hvis det er dit drømmenavn og så opkalde baby efter din søster i tilfælde af at det bliver en pige selvfølgelig. Men det vil da i sig selv være et evigt minde.

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Hvorfor ikke bruge din søsters fornavn, hvis det er dit drømmenavn og så opkalde baby efter din søster i tilfælde af at det bliver en pige selvfølgelig. Men det vil da i sig selv være et evigt minde.

Fordi min søster druknede i en pool da hun var 2 1/2 år... jeg ville sku blive rasende hvis det var sket for mig og mit stedbarn så valgte at bruge navnet...  det er i min verden kæmpe mangel på respekt men sådan er vi jo forskellige... 

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

iiih, øv da mht. alma Det er bare det værste når hundeejere tager gode babynavne, for så forbinder man dem bare forever med at være et hundenavn, hehe

Ja, vi er ret godt tilfredse med Nova-navnet og der er heller ikke så mange der hedder det. Af drengenavne har vi Maximillian, Wilfred, sofus og thor på listen

Iiih det er også bare nogle super navne altså 

Anmeld

10. juli 2011

Meliora

Anonym skriver:

Iiih det er også bare nogle super navne altså 

tak

Anmeld

10. juli 2011

Miss T

Anonym skriver:

Fordi min søster druknede i en pool da hun var 2 1/2 år... jeg ville sku blive rasende hvis det var sket for mig og mit stedbarn så valgte at bruge navnet...  det er i min verden kæmpe mangel på respekt men sådan er vi jo forskellige... 

Selvfølgelig skal man respektere det hvis folk ikke synes om det. men det kunne jo også være en gestus.

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Selvfølgelig skal man respektere det hvis folk ikke synes om det. men det kunne jo også være en gestus.

So sorry men det tror jeg ikke at nogen forældre ville synes var en gestus at deres afdøde savnede barn skulle de mindes om hver evig eneste gang de så deres barnebarn  er sødt af dig at foreslå men det vil være for meget mangel på respekt for min side af da det er for ømt for alle stadigvæk. 

Anmeld

10. juli 2011

Wimmie

Anonym skriver:

So sorry men det tror jeg ikke at nogen forældre ville synes var en gestus at deres afdøde savnede barn skulle de mindes om hver evig eneste gang de så deres barnebarn  er sødt af dig at foreslå men det vil være for meget mangel på respekt for min side af da det er for ømt for alle stadigvæk. 

Nu kender du jo din familie bedst, og når du ved at de ikke ville blive glade for det, så er det kun godt at du vil respektere dem.

Men jo, der findes faktisk forældre der ville se det som en kæmpestor og rørende gestus at opkalde et barn efter deres afdøde barn - man stjæler jo ikke navnet, man opkalder det efter den afdøde da man elskede og respekterede vedkommende. Jeg har selv en nær bekendt som opkaldte sin søn efter sin lillebror der døde i et trafikuheld, og deres forældre var så rørte og lykkelige over at de valgte hans navn

Anmeld

11. juli 2011

Pigent

Anonym skriver:

Jamen i maven kan der jo gemme sig enten en lille pige eller en lille dreng det er jo ikke til at vide endnu. men jeg vil SÅ gerne vide det så har næsten bestemt mig for at købe en kønsscanning.. 

men men men navnene til den lille er der mange af men jeg frygter bare det er sådan nogle "slidte" (altså meget brugte) navne 

Drenge har vi:

Karl-Emil

Magnus

Valdemar 

Pigerne:

Clara-Emilie ( bliver dog kun hvis vi ikke vælger Karl-Emil til en dreng)

Sofie

Mynthe 

Er bare lidt nys om folks tanker 

Karl Emil - Først vil jeg sige at jeg synes ikke at bindestreg høre hjemme i et navn. Karl Emil synes jeg er et sødt navn uden bindestreg. 

Magnus - Sødt

Valdemar - Elsker det Desværre er det ikke lige kærestens smag

Clara Emilie - Igen jeg er ikke til bindestreger i navne. Sødt navn uden bindestreg

Sofie - Det så sødt 

Mynthe - Rigtig dejligt navn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.