Ååååh de navne de navne :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Meliora

Mynthe og magnus Ej, dét er sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Nu tænker jeg måske også mere at Clara og Emilie begge er brugte navne - måske knap så meget som dobbeltnavn.

Karl-Emil har jeg hørt rigtig meget her på det sidste - men også begge navne hver for sig.

Nu er det som dobbeltnavne og ikke enkelte navne  det er de for "slidte" til heheh 

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

Mynthe og magnus Ej, dét er sødt

Ja meget.. jeg var vild med Mynthe og Malte f.eks men er kæresten ikke 

Anmeld

10. juli 2011

Stjernestoev

Anonym skriver:

Jeg ELSKER Mynthe  men kæresten synes det er lidt Hippie og sagde "Hvis det bliver en dreng skal han så hedde Brocoli" hahah flab  men han er vidst indstillet på at det godt kunne gå an 

Jeg elsker også Mynthe. Det er sådan et fint og yndefuldt navn

Anmeld

10. juli 2011

DLM

Anonym skriver:

De er også bare så søde men igen meget brugte og vi kender flere der har dem 

så er der bare lidt flere der hedder det

jo de er meget brugte, vores søn hedder Magnus men jeg har kun mødt 2 andre der hedder det. Sofie det er bare så sødt

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Stjernestoev skriver:

Jeg elsker også Mynthe. Det er sådan et fint og yndefuldt navn

Meget  Og når man nu bliver en lille rødhåret fims så kan man sku godt tillade sig ikke at hedde et helt alm. navn 

Anmeld

10. juli 2011

Stjernestoev

Anonym skriver:

Meget  Og når man nu bliver en lille rødhåret fims så kan man sku godt tillade sig ikke at hedde et helt alm. navn 

Sagtens.. Hvad med Frida?

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Stjernestoev skriver:

Sagtens.. Hvad med Frida?

Det har jeg haft en hund der hed så det ville jeg aldrig kunne tage seriøst desværre 

+ jeg kender et barn der ligner en gorilla der hedder Frida  ret strengt at sige men man kan godt se på hende at mennesker stammer fra aberne så ville altid tænke på hende 

Synd jeg har fået det sådan for min gamle klasselærer havde den skønneste datter der hed Frida 

Anmeld

10. juli 2011

Meliora

Anonym skriver:

Ja meget.. jeg var vild med Mynthe og Malte f.eks men er kæresten ikke 

Malte har jeg det også lidt svært med...  jeg er vild med navne som Silke, Lily, alma, rose, rosa, men dém kan min kæreste bare ikke have.. Til gengæld er vi blevet enige om Nova

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

Malte har jeg det også lidt svært med...  jeg er vild med navne som Silke, Lily, alma, rose, rosa, men dém kan min kæreste bare ikke have.. Til gengæld er vi blevet enige om Nova

Iiiih Alma  Ville passe SÅ godt  Især fordi vi er meget i Sverige heheh men min mor valgte lige at få en hund der hed det for 4 år sidden så det bliver sku for mystisk..

Nova er skisme da også bare cute 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.