Ååååh de navne de navne :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.836 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Anonym trådstarter

Jamen i maven kan der jo gemme sig enten en lille pige eller en lille dreng det er jo ikke til at vide endnu. men jeg vil SÅ gerne vide det så har næsten bestemt mig for at købe en kønsscanning.. 

men men men navnene til den lille er der mange af men jeg frygter bare det er sådan nogle "slidte" (altså meget brugte) navne 

Drenge har vi:

Karl-Emil

Magnus

Valdemar 

Pigerne:

Clara-Emilie ( bliver dog kun hvis vi ikke vælger Karl-Emil til en dreng)

Sofie

Mynthe 

Er bare lidt nys om folks tanker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Wimmie

Altså du har da ret i at det pt. er meget  populære og brugte navne...men hvis det er de navne I kan lide, så er det jo de navne I skal bruge. Men I kan jo også se tiden lidt an og se om det ændrer sig

Anmeld

10. juli 2011

Emily2012<3

Jeg ELSKER navnet Clara-Emilie.. Og havde selv overvejet det, men manden er slet ikke med på Clara.. Rigtig øv..

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Altså du har da ret i at det pt. er meget  populære og brugte navne...men hvis det er de navne I kan lide, så er det jo de navne I skal bruge. Men I kan jo også se tiden lidt an og se om det ændrer sig

Jeg har bare aldrig hørt om f.eks Clara-Emilie 

Og jeg synes ikke jeg møder nogen børn ved navn Karl-Emil  

men der kan man bare se 

Anmeld

10. juli 2011

Stjernestoev

MYNTHE.. eller Valdemar

Anmeld

10. juli 2011

DLM

af de navne ville jeg vælge

Magnus

Sofie

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

BJNGJ. skriver:

Jeg ELSKER navnet Clara-Emilie.. Og havde selv overvejet det, men manden er slet ikke med på Clara.. Rigtig øv..

Vi ville faktisk slet ikke sige det højt fordi vi aldrig har hørt andre end os være vilde med det  Clara er vi bare begge vilde med og min afdøde søster hed Emilie til mellemnavn så derfor vil vi bruge det da vi synes det giver det sådan en blid sødhed.. Min søsters fornavn har ALTID været mit ynglingsnavn, det første jeg kunne sige da min bamse hed det, men det kan vi jo ikke rigtig bruge synes vi 

Anmeld

10. juli 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg har bare aldrig hørt om f.eks Clara-Emilie 

Og jeg synes ikke jeg møder nogen børn ved navn Karl-Emil  

men der kan man bare se 

Nu tænker jeg måske også mere at Clara og Emilie begge er brugte navne - måske knap så meget som dobbeltnavn.

Karl-Emil har jeg hørt rigtig meget her på det sidste - men også begge navne hver for sig.

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Stjernestoev skriver:

MYNTHE.. eller Valdemar

Jeg ELSKER Mynthe  men kæresten synes det er lidt Hippie og sagde "Hvis det bliver en dreng skal han så hedde Brocoli" hahah flab  men han er vidst indstillet på at det godt kunne gå an 

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

af de navne ville jeg vælge

Magnus

Sofie

De er også bare så søde men igen meget brugte og vi kender flere der har dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.