Hjælp til lidt navne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Muhmi

Frøken J. skriver:

Der er vel ingen der siger, at man skal vælge dansk, bare fordi man bor i Danmark. Og at man skal vælge de klassiske danske navne, bare fordi vi endelig ikke skal amerikaniseres Jeg synes personligt de der ærkedanske navne er ret kedelige. Og så kunne det jo tænkes, at man havde en årsag til den kategori af navne. Jeg er fx ½ englænder, født i England og har masser af familie derovre

Ts: Stemte på Jamie

Jamen så synes jeg da at du skal vælge Jamie, det er også et sødt navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Anonym trådstarter

*A* skriver:

Hvad kommer barnet til at hedde til efternavn?

Skovbo Kjær

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg har ikke valgt nogle af dem fordi jeg synes at det er synd at alle de gode danske navne skal fjernes fordi vi skal amerikaniseres... Der er så mange pæne danske drengenavne som Rasmus og Niklas der ikke bliver brugt mere og det er sku egentlig lidt ærgeligt...

Nu ligger det sådan at hele familien faktisk er international, spredt over Usa og Thailand og DK.. Så Vi skal finde navne som alle parter kan udtale...

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Muhmi skriver:

Jamen så synes jeg da at du skal vælge Jamie, det er også et sødt navn

Hvad har det nu med noget at gøre? Og hvorfor forholder du dig ikke til de argumenter, som jeg skriver?

Vores datter skal ikke hedde Jamie

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Skovbo Kjær

Synes faktisk Jamie Skovbo Kjær klinger ret godt

Anmeld

10. juli 2011

Muhmi

Frøken J. skriver:

Hvad har det nu med noget at gøre? Og hvorfor forholder du dig ikke til de argumenter, som jeg skriver?

Vores datter skal ikke hedde Jamie

Haha! Har bare misforstået som at DU var ts

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Muhmi skriver:

Haha! Har bare misforstået som at DU var ts

Det er jeg ikke, så er der i hvert fald noget jeg har misforstået angående kønnet Når TS er anonym ved oprettelse, kan vedkommende ikke fjerne anonymiteten i resten af tråden

Anmeld

10. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Nu ligger det sådan at hele familien faktisk er international, spredt over Usa og Thailand og DK.. Så Vi skal finde navne som alle parter kan udtale...

Bare iorden... Som skrevet tidligere, hvis du selv har valgt Jamie så synes jeg du skal vælge det og det er også et sødt navn efter min mening... Jeg kunne jo ikke vide at du havde familie alle mulige steder i verdenen

Anmeld

10. juli 2011

Muhmi

Frøken J. skriver:

Det er jeg ikke, så er der i hvert fald noget jeg har misforstået angående kønnet Når TS er anonym ved oprettelse, kan vedkommende ikke fjerne anonymiteten i resten af tråden

I know

Bare en misforståelse

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Bare iorden... Som skrevet tidligere, hvis du selv har valgt Jamie så synes jeg du skal vælge det og det er også et sødt navn efter min mening... Jeg kunne jo ikke vide at du havde familie alle mulige steder i verdenen

Jeg ville også bare lige forklare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.