Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken J. skriver: Der er vel ingen der siger, at man skal vælge dansk, bare fordi man bor i Danmark. Og at man skal vælge de klassiske danske navne, bare fordi vi endelig ikke skal amerikaniseres Jeg synes personligt de der ærkedanske navne er ret kedelige. Og så kunne det jo tænkes, at man havde en årsag til den kategori af navne. Jeg er fx ½ englænder, født i England og har masser af familie derovre Ts: Stemte på Jamie
Der er vel ingen der siger, at man skal vælge dansk, bare fordi man bor i Danmark. Og at man skal vælge de klassiske danske navne, bare fordi vi endelig ikke skal amerikaniseres Jeg synes personligt de der ærkedanske navne er ret kedelige. Og så kunne det jo tænkes, at man havde en årsag til den kategori af navne. Jeg er fx ½ englænder, født i England og har masser af familie derovre
Ts: Stemte på Jamie
Jamen så synes jeg da at du skal vælge Jamie, det er også et sødt navn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
*A* skriver: Hvad kommer barnet til at hedde til efternavn?
Hvad kommer barnet til at hedde til efternavn?
Skovbo Kjær
Muhmi skriver: Jeg har ikke valgt nogle af dem fordi jeg synes at det er synd at alle de gode danske navne skal fjernes fordi vi skal amerikaniseres... Der er så mange pæne danske drengenavne som Rasmus og Niklas der ikke bliver brugt mere og det er sku egentlig lidt ærgeligt...
Jeg har ikke valgt nogle af dem fordi jeg synes at det er synd at alle de gode danske navne skal fjernes fordi vi skal amerikaniseres... Der er så mange pæne danske drengenavne som Rasmus og Niklas der ikke bliver brugt mere og det er sku egentlig lidt ærgeligt...
Nu ligger det sådan at hele familien faktisk er international, spredt over Usa og Thailand og DK.. Så Vi skal finde navne som alle parter kan udtale...
Muhmi skriver: Jamen så synes jeg da at du skal vælge Jamie, det er også et sødt navn
Hvad har det nu med noget at gøre? Og hvorfor forholder du dig ikke til de argumenter, som jeg skriver?
Vores datter skal ikke hedde Jamie
Anonym skriver: Skovbo Kjær
Synes faktisk Jamie Skovbo Kjær klinger ret godt
Frøken J. skriver: Hvad har det nu med noget at gøre? Og hvorfor forholder du dig ikke til de argumenter, som jeg skriver? Vores datter skal ikke hedde Jamie
Haha! Har bare misforstået som at DU var ts
Muhmi skriver: Haha! Har bare misforstået som at DU var ts
Det er jeg ikke, så er der i hvert fald noget jeg har misforstået angående kønnet Når TS er anonym ved oprettelse, kan vedkommende ikke fjerne anonymiteten i resten af tråden
Anonym skriver: Nu ligger det sådan at hele familien faktisk er international, spredt over Usa og Thailand og DK.. Så Vi skal finde navne som alle parter kan udtale...
Bare iorden... Som skrevet tidligere, hvis du selv har valgt Jamie så synes jeg du skal vælge det og det er også et sødt navn efter min mening... Jeg kunne jo ikke vide at du havde familie alle mulige steder i verdenen
Frøken J. skriver: Det er jeg ikke, så er der i hvert fald noget jeg har misforstået angående kønnet Når TS er anonym ved oprettelse, kan vedkommende ikke fjerne anonymiteten i resten af tråden
I know
Bare en misforståelse
Muhmi skriver: Bare iorden... Som skrevet tidligere, hvis du selv har valgt Jamie så synes jeg du skal vælge det og det er også et sødt navn efter min mening... Jeg kunne jo ikke vide at du havde familie alle mulige steder i verdenen
Jeg ville også bare lige forklare
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128