Hjælp til lidt navne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

*A*

SussieThyssen skriver:

Jeg har stemt blankt..der er ikke nogen af dem jeg sådan rigtigt bryder mig om..men enhver sin smag.

Kærligst
Sussie

Sådan har jeg det også  Sorry... Jeg synes bare at et "engelsk" navn skal passe til efternavnet. Synes ikke at eksempelvis Joey Sørensen klinger i mine ører...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Miss HH

Anonym skriver:

Jamie eller Matthew - men kunne bare forestille mig at mange danskere ikke kan udtale Matthew korrekt, og det er næsten synd for navnet. De andre er jeg ikke så vilde med - så min favorit må blive Jamie 

Anmeld

10. juli 2011

brikble

Min yngste søns far er englænder, så for mig gør det ikke noget, at barnet skal hedde et engelsk navn ...

Lillemanden hedder i øvrigt Joshua Alexander David, alle navne med engelsk udtale, såå ...

Matthew er nok det, som jeg bedst kan lide ...

Anmeld

10. juli 2011

BellaCiinea

Har stemt Matthew da jeg bare synes at det er vildt sødt =)

Og så kan han jo blive kaldt Matt som "kælenavn/kaldenavn"

Anmeld

10. juli 2011

BinaMor

har stemt blank da jeg ikke er vild med nogle af dem. men hvis jeg skal presse én ud er det jamie

Anmeld

10. juli 2011

Stjernestoev

Hvad med Maddie?

Anmeld

10. juli 2011

svanen73

Jeg går klart ind for Jamie...hedder min datter på snart 18 nemli

Anmeld

10. juli 2011

svanen73

Jamie

Anmeld

10. juli 2011

Pigent

Anonym skriver:

Har stemt Vincent og Joey(: 

Vincent - det er et flot navn, selv om det er specielt. 

Joey - det går jeg selv overvejer også er jeg Joey Moe fan

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Jeg har ikke valgt nogle af dem fordi jeg synes at det er synd at alle de gode danske navne skal fjernes fordi vi skal amerikaniseres... Der er så mange pæne danske drengenavne som Rasmus og Niklas der ikke bliver brugt mere og det er sku egentlig lidt ærgeligt...

Der er vel ingen der siger, at man skal vælge dansk, bare fordi man bor i Danmark. Og at man skal vælge de klassiske danske navne, bare fordi vi endelig ikke skal amerikaniseres Jeg synes personligt de der ærkedanske navne er ret kedelige. Og så kunne det jo tænkes, at man havde en årsag til den kategori af navne. Jeg er fx ½ englænder, født i England og har masser af familie derovre

Ts: Stemte på Jamie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.