Hjælp til lidt navne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Navne? Vi er helt væk i alle disse navne.. (Kønnet er pt ukendt) Behøver lidt hjælp :) Begrund gerne jeres svar :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.064 visninger
47 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Synes det er svært - skal de alle udtales med engelsk udtale? 

Jeg tror jeg ville vælge navn ud fra hvad hele min familie også kan udtale - synes det er synd fx at ha en søn der hedder Matthew som halvdelen af familien måske ikke kan finde ud af at udtale.

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

Synes det er svært - skal de alle udtales med engelsk udtale? 

Jeg tror jeg ville vælge navn ud fra hvad hele min familie også kan udtale - synes det er synd fx at ha en søn der hedder Matthew som halvdelen af familien måske ikke kan finde ud af at udtale.

Ja alle navne udtales med engelsk accent

Anmeld

10. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Ja alle navne udtales med engelsk accent

Og er hele familien med på at kunne udtale osv? for så er det jo fint 

Anmeld

10. juli 2011

Muhmi

Jeg har ikke valgt nogle af dem fordi jeg synes at det er synd at alle de gode danske navne skal fjernes fordi vi skal amerikaniseres... Der er så mange pæne danske drengenavne som Rasmus og Niklas der ikke bliver brugt mere og det er sku egentlig lidt ærgeligt...

Anmeld

10. juli 2011

FrkT

Kan rigtig godt lide Matthew og Jamie.... alle de andre er jeg bestemt ikke fan af! Men Matthew og Jamie er begge søde navne 

Anmeld

10. juli 2011

Lunae

Jeg har stemt joey og Jamie - det er de navne, som jeg synes bedst om Mathew er også skønt, men det fungerer ikke rigtig på dansk, så tror du får problemer med at folk udtaler det forkert, altså hvis det skal bruges i Danmark også!

Anmeld

10. juli 2011

metski83

Jeg har stemt på Matthew og Jamie.. Men kan da se at der er pænt stor stemmelighed.

Men Jamie er klart favoritnavnet blandt dem.

Joey kan jeg ikke lide, det minder for meget om serien venner.

Anmeld

10. juli 2011

*A*

Hvad kommer barnet til at hedde til efternavn?

Anmeld

10. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har stemt blankt..der er ikke nogen af dem jeg sådan rigtigt bryder mig om..men enhver sin smag.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.