Hvor mange gravid efter HSG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Masig

www.baby.NU ;) skriver:

Jeg fik fortaget en HGS Skylning i slut marst. Og blev gravid omkring 1 april...  Hvis det var den der hjælp var det i hvert fald det hele værd

Fedt :-)

Jeg ringede igår for at bestille tid til min, men fandme om ikke de eneste to læger på Fyn (offentlig i hvert fald) begge holder ferie samtidig!!!

Så nu skal ejg vente en hel måned mere for at få den lavet.. Blev simpelthen så gal og skuffet... Mage til dårlig service og planlægning skal man sgu lede længe efter altså....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Sujan

Jeg vil lige give et nyt svar

Fik lavet gennemskylning d. 29 juni. og testede positiv i går d. 19 juli.

Så om det var gennemskylningen der hjalp os, ved jeg ikke. Men er i hvert fald gravid. Og vi har prøvet i over 2 år

Anmeld

21. juli 2011

**Ønskebabyen

Skal man gøre noget specielt for at få sådan en HSG undersøgelse, eller kan alle få den??

Anmeld

21. juli 2011

Sujan

Mille89 skriver:

Skal man gøre noget specielt for at få sådan en HSG undersøgelse, eller kan alle få den??

altså den er en del af udredning for barnløshed. Så tror ikke det bare er noget man gør

Anmeld

23. juli 2011

Masig

Sujan skriver:

Jeg vil lige give et nyt svar

Fik lavet gennemskylning d. 29 juni. og testede positiv i går d. 19 juli.

Så om det var gennemskylningen der hjalp os, ved jeg ikke. Men er i hvert fald gravid. Og vi har prøvet i over 2 år

Ej hvor fedt. Tillykke....

Var æggelederne så lukket til eller hvordan inden undersøgelsen?

Anmeld

23. juli 2011

Sujan

Masig skriver:

Ej hvor fedt. Tillykke....

Var æggelederne så lukket til eller hvordan inden undersøgelsen?

Nej passagen var fin, så ved ikke hvorfor det lige hjalp:-)

Anmeld

23. juli 2011

Putomanen

Sujan skriver:

Nej passagen var fin, så ved ikke hvorfor det lige hjalp:-)

De siger (min gynækolog) at der kan sidde en masse "fnuller" derinde som kan gøre passagen lidt dårligere. Og alt det får man skyllet væk med undersøgelsen, det er derfor den hjælper

Anmeld

24. juli 2011

Masig

Putomanen skriver:

De siger (min gynækolog) at der kan sidde en masse "fnuller" derinde som kan gøre passagen lidt dårligere. Og alt det får man skyllet væk med undersøgelsen, det er derfor den hjælper

Tror jeg har meget "fnuller" hehe...

Ej jeg har også hørt at der kan være noget skidt og møg derinde som så bliver skyllet væk og derfor giver bedre passage.. Men altså.. Lidt en klam tanke ikk.. Hvad kan der ligge derinde og hvor kommer det lige fra....??

Men håber da at undersøgelsen også virker her... For er godt nok træt af at der ikke sker noget...

Anmeld

24. juli 2011

Putomanen

Masig skriver:

Tror jeg har meget "fnuller" hehe...

Ej jeg har også hørt at der kan være noget skidt og møg derinde som så bliver skyllet væk og derfor giver bedre passage.. Men altså.. Lidt en klam tanke ikk.. Hvad kan der ligge derinde og hvor kommer det lige fra....??

Men håber da at undersøgelsen også virker her... For er godt nok træt af at der ikke sker noget...

Ja, jeg tror heller ikke, at man skal tænke videre over, hvad der gemmer sig derinde

Jeg håber da, at undersøgelsen kan hjælpe dig! Og selvfølgelig at alt ser ud, som det skal

Anmeld

24. juli 2011

Masig

Putomanen skriver:

Ja, jeg tror heller ikke, at man skal tænke videre over, hvad der gemmer sig derinde

Jeg håber da, at undersøgelsen kan hjælpe dig! Og selvfølgelig at alt ser ud, som det skal

Hehe nej det skal man nok ikke...

Ja håber heller ikke der er noget galt, men på den anden side kan det jo forklarer hvorfor der ikke sker noget.. Men nu ser vi.. Vi håber det ser fint ud alt sammen og baby kommer lige om snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.