Hvor mange gravid efter HSG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem er blevet gravid efter HSG?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

10.990 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Masig

Jeg skal bestille tid til en HSG undersøgelse her i morgen. Min læge sagde at man ofte bliver gravid efter sådan en undersøgelse,d a det giver ekstra passage og dermed plads til at æg og sædcelle kan komme igennem.

Ville da bare lige høre statistikken. Hvor mange af jer er blevet gravide umiddelbart efter sådan en undersøgelse???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Sujan

Jeg fik lavet sådan en undersøgelse her d. 29 juni.

Så ved desværre ikke endnu om den skulle hjælpe... Men har da lov at håbe, Selvom jeg ikke tror på så meget efterhånden

Anmeld

10. juli 2011

Emily2012<3

Jeg fik lavet sådan en i februar eller marts mener jeg, og blev gravid i maj.

Men jeg skal ikke sige om det er det der har gjort det..

Anmeld

10. juli 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg skal bestille tid til en HSG undersøgelse her i morgen. Min læge sagde at man ofte bliver gravid efter sådan en undersøgelse,d a det giver ekstra passage og dermed plads til at æg og sædcelle kan komme igennem.

Ville da bare lige høre statistikken. Hvor mange af jer er blevet gravide umiddelbart efter sådan en undersøgelse???

HSG har jeg aldrig hørt om???...HCG har jeg prøve af få taget en del gange + scanninger. Jeg fik lave den i dec og fandt ud af jeg var gravid i midten af april og fik min skønne søn den 23 dec 2009.Fik så også taget wn sidste år og en i år pga jeg var bange for jeg var gravid men pyha nej selvom jeg viste chanven jo var lille pga p-sprøjte.

Henriette

Anmeld

10. juli 2011

Masig

Henriette1976 skriver:

HSG har jeg aldrig hørt om???...HCG har jeg prøve af få taget en del gange + scanninger. Jeg fik lave den i dec og fandt ud af jeg var gravid i midten af april og fik min skønne søn den 23 dec 2009.Fik så også taget wn sidste år og en i år pga jeg var bange for jeg var gravid men pyha nej selvom jeg viste chanven jo var lille pga p-sprøjte.

Henriette

HSG er en undersøgelse hvor de sprøjter kontrastvæske ind i livmoderen og tager røngten for at se om der er passage gennem æggelederne...

Har intet med HCG at gøre

Anmeld

10. juli 2011

K&S

Masig skriver:

Hvad er en HSG-undersøgelse?

Anmeld

10. juli 2011

Masig

K&S skriver:

Hvad er en HSG-undersøgelse?

Har lige skrevet det op over

Anmeld

10. juli 2011

K&S

Masig skriver:

Har lige skrevet det op over

Aha, thanks

Anmeld

10. juli 2011

H+S Skjolgborg.

Masig skriver:

HSG er en undersøgelse hvor de sprøjter kontrastvæske ind i livmoderen og tager røngten for at se om der er passage gennem æggelederne...

Har intet med HCG at gøre

Nej så jeg lige.... Der er pga måske dårlig æggeled..

Anmeld

12. juli 2011

www.baby.NU ;)

Jeg fik fortaget en HGS Skylning i slut marst. Og blev gravid omkring 1 april...  Hvis det var den der hjælp var det i hvert fald det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.