Hvornår er man "ung mor"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Noneother

Jeg fik ad vide af min SP at grænsen for hvornår systemet så en som ung mor var 20 -ung mor / 21 ikke ung mor.

Så jeg snød lige grænsen da jeg blev gravid 10 dage efter jeg var fyldt 21

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

JustAnotherName

- skriver:

Ung mor under 20.

Enig >20 ...alt fra 20 år og under det, betragter jeg som "ung mor"

Anmeld

10. juli 2011

Stjernestoev

Preghiera skriver:

Ja som overskriften lyder: Hvor går grænsen for hvad der defineres som ung mor?

-og på forhånd, unskyld, hvis den har været oppe før, men jeg er alene hjemme, keder mig lidt og elsker afstemninger samt tusindvis af forskellige holdninger

Dit profilbillede gør mig vildt glad

Anmeld

10. juli 2011

baby012

når man er under 25 er man ifølge det offentlige ung mor

Anmeld

10. juli 2011

SussieThyssen

Preghiera skriver:

-og på forhånd, unskyld, hvis den har været oppe før, men jeg er alene hjemme, keder mig lidt og elsker afstemninger samt tusindvis af forskellige holdninger

Get vil jeg mene at man er, når man er UNDER 20 altså teenager..efter..så er man en ung kvinde og mor

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. juli 2011

Krussedulle

Man er vel ung mor, så længe man føler sig ung ... Hihi.. Man er jo ung mor både på godt og ondt, selvom man fx er 23 første gang.. Så bliver alle jo nærmest skåret over én kam, når de er mødre og under 25.. .. Jeg blev mor som 18 årig, og syntes ærlig talt selv jeg har gjort "opgaven" bedre end en jeg kender, som først blev mor da hun var 25.. ... Men sådan vil det nok være hos mange..

Anmeld

10. juli 2011

Levi&LilysMor

vil sige ung mor er under de 30, og under 20 er man jo teenage mor, jeg er 22 nu og får ham 4 mdr før jeg bliver 23 så jeg hører under kategorien ung mor, men over 30 ved jeg ikke hvad jeg skal kalde det, men ikke ung mor også selvom man jo ikke er gammel der hvis du forstår  hm...

Anmeld

10. juli 2011

Preghiera

gravid20 skriver:

når man er under 25 er man ifølge det offentlige ung mor

Aha... det vidste jeg ikke engang Fedt med sådan en vinkel også.

Anmeld

10. juli 2011

Preghiera

SussieThyssen skriver:

Get vil jeg mene at man er, når man er UNDER 20 altså teenager..efter..så er man en ung kvinde og mor

Kærligst
Sussie

Jaaaa, det tænker jeg også. Kan i øvrigt tale for mange af svarmulighederne da jeg ikke selv har et klart bud på det:

18 og ned efter (pga myndighed)

20 og ned efter (for der er man teenager)

25 og ned efter (pga det offentlige, som en anden skrev)

osv....

Anmeld

10. juli 2011

chael

Preghiera skriver:

Jeg har sat min stemme på 20 år. Altså derunder. Så længe man er teenager, så er man altså ung.

Jeg var/er da også selv ung mor. Var 20 år da jeg blev gravid og 21 år, da jeg fødte. Og jeg så mig selv som ung.

*Camilla 28+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.