Endnu et spørgsmål til de ægløsningstests:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

Masig

Albertesmor skriver:

den bliver svagere, og der er stadig chance for graviditet så længe den er der

Det er altså ikke helt rigtigt.. Stregen kan godt stadig være svag selvom det er flere dage siden man havde ÆL, men ægget holder kun i 24 timer fra det frigives, så 24 timer efter ÆL er det for sent...

Men man får så tilgengæld også først ÆL 24-36 timer EFTER en positiv test, så TS kan måske have haft ÆL dagen før den lidt tydelige streg og hvis hun så havde sex den dag hun testede kan hun rent faktisk have haft ÆL den dag... Men hvis den flere dage efter er blevet svagere og svagere, skal hun ikke regne med der er chance hvis hun først har sex dér....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

slettet_7530

Masig skriver:

Det er altså ikke helt rigtigt.. Stregen kan godt stadig være svag selvom det er flere dage siden man havde ÆL, men ægget holder kun i 24 timer fra det frigives, så 24 timer efter ÆL er det for sent...

Men man får så tilgengæld også først ÆL 24-36 timer EFTER en positiv test, så TS kan måske have haft ÆL dagen før den lidt tydelige streg og hvis hun så havde sex den dag hun testede kan hun rent faktisk have haft ÆL den dag... Men hvis den flere dage efter er blevet svagere og svagere, skal hun ikke regne med der er chance hvis hun først har sex dér....

Sæd kan overleve i op til 8 dage i skeden så jo det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

9. juli 2011

Masig

Albertesmor skriver:

Sæd kan overleve i op til 8 dage i skeden så jo det kan sagtens lade sig gøre

8 dage hører altså helt klart til sjældenhederne... 3-5 dage max for langt de fleste.. Normalt holder det 2-3 dage ifølge eksperterne.... (og google hehe)...

Selvfølgelig er der undtagelser, men man skal vist ikke lige regne med at sæden holder sig 8 dage...

Anmeld

9. juli 2011

slettet_7530

Masig skriver:

8 dage hører altså helt klart til sjældenhederne... 3-5 dage max for langt de fleste.. Normalt holder det 2-3 dage ifølge eksperterne.... (og google hehe)...

Selvfølgelig er der undtagelser, men man skal vist ikke lige regne med at sæden holder sig 8 dage...

Den kan min datter er lavet efter en ægløsning

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

lidt dårlige billeder - ved ikk lige hvorfor kameraet ikke kan fokusere, men her kan i se hvad jegmener, når jeg skriver de er blevet svagere...

Den første test er fra idag og den sidste på billedet er fra den 4. juli.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juli 2011

Masig

Albertesmor skriver:

Den kan min datter er lavet efter en ægløsning

Som jeg skrev er der jo undtagelser

Men så vidt jeg ved skal man bestemt ikke regne med at det kan holde sig så længe.... Men fedt at det kunne lade sig gøre for jer... Din mand må have nogle pænt stærke svømmere

Anmeld

10. juli 2011

slettet_7530

Begge unger er lavet i første forsøg.

Til TS du har haft æl

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

ja, det var også sådan jeg regnede med det var... Tusind tak for hjælpen, du har været til stor hjælp gennem denne ægløsningskamp - test

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Begge unger er lavet i første forsøg.

Til TS du har haft æl

regnede jeg også med, bare mærkeligt det er kommet så meget før end sidste gang, men sådan er det jo...

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

forresten, hvor lang tid efter man har haft ægløsning kommer mens. ca? 14 dage?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.