Endnu et spørgsmål til de ægløsningstests:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.194 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg startede med at teste i mandags og der var stregerne næsten lige tydelige, men ikke helt men lige siden den dag er teststregen blevet svagere og svagere - betyder det jeg faktisk har haft ægløsning? - når man har haft ægløsning, hvis der så stadig komme to streger ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Anonym trådstarter

anyone?

Anmeld

9. juli 2011

Filippa & Liva

det kunne da godt lyde som om din ægløsning har fundet sted, man siger den er positiv når begge streger er lige tydelige.. 

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

det kunne da godt lyde som om din ægløsning har fundet sted, man siger den er positiv når begge streger er lige tydelige.. 

ja, det ved jeg godt - eller teststregen er tydligere end kontrolstregen... men bliver der svagere når ægløsningen har fundet sted, eller er der slet ingen teststeg?

Anmeld

9. juli 2011

slettet_7530

den bliver svagere, og der er stadig chance for graviditet så længe den er der

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

den bliver svagere, og der er stadig chance for graviditet så længe den er der

ååhrr, så håber jeg godt nok... Vi havde nemlig sex den dag jeg testede (i mandags). min tålmodighed er svundet op, så det SKAL bare ske i denne måned

Anmeld

9. juli 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

ååhrr, så håber jeg godt nok... Vi havde nemlig sex den dag jeg testede (i mandags). min tålmodighed er svundet op, så det SKAL bare ske i denne måned

Til info kunnej eg mærke da ægget satte sig fast på 4 eller 5 dagen mener jeg det var

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Til info kunnej eg mærke da ægget satte sig fast på 4 eller 5 dagen mener jeg det var

du kunne simpelthen mærke det.... hvordan mærkes sådan noget lige ?

Anmeld

9. juli 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

du kunne simpelthen mærke det.... hvordan mærkes sådan noget lige ?

Jamen det nev lidt i min højre side sådan en sag hvor man lige bukker sammen i et øjebliks smerte og så ellers ikke tænker over det.

Anmeld

9. juli 2011

Muffinmus

jeg tror det kommer an på hvad dag i mdr du tester fra. F.eks har jeg oftest startet på dag 10 i cyklus og så frem til dag 17. Kommer den senere er det bare ærgeligt, men oftest ligger den på dag 12 13 eller 14.

Så du skal tage det med i din betragtning af hvorvidt den er overstået eller ej. Hvis du nu er på dag 16 eller emre er der gode chancer for æl har været der, men igen, det kommer også an på din længde af cyklus:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.