Wimmie skriver:
Ja, jeg har hørt flere herinde fortælle at de havde besluttet sig for et navn, men da så deres lille søn/datter kom ud, så synes de alligevel ikke at navnet passede...
Nu har jeg ikke fået mit første barn endnu, men jeg har aldrig helt forstået hvordan sådan en lille nyfødt rødlilla baby kan ligne eller ikke ligne et bestemt navn 
Jeg har altid været af den opfattelse at når man får et navn, så vokser man med det navn, og så kan man bare ikke hedde andet
Men jeg kan da ikke sige 100% om jeg stadig vil have samme mening når jeg selv har født. Herhjemme vil vi nu nok beslutte os for et navn uanset hvad og så tage den derfra...
Hvad synes I?
Jeg har stemt på at man ikke kan vælge et navn, før man har set babyen 
Og faren til min søn og jeg, belsutted os for Jontan, men følte ikke rigtigt for det. (under graviditeten.) Jeg ville gerne have haft Lucas eller Milas. Og da han så kom ud, ligned han en Lucas, Milas, Malde, Julius og en Cilas. Og faren og jeg, var enige om at Lucas var udelukket, det så mange børn hedder det, og vores søn skulle ikke sidde i en klasse, med 2 -5 andre Lucas'er. Og det eneste han så gik med til, var Cilas. 
Anmeld